Sain x-boxille Richard Burns rally:n,colin mcrae rally 3:n ,flat out:n ja sit jonkun lentopelin.Ja ne makso aivan saatanasti ,jopa 200€ mihin tää maailma on menossa jos pelien hinta tosta vielä nousee?
Eipä tullut RCT3 Soaked:ia pukin paketissa, joten ei muuta kuin itse shoppailemaan... ilo jäi kylläkin lyhyeksi, kun kone tilttaa scenaarioita työstäessä (hiekkalaatikko toimii ok). ! Aiemmin syksyllä kone tilttas totaalisesti RCT3:n kanssa, mutta asia korjaantui, kun korvasin alkuperäisenä koneessa olleen näytönohjaimen 3D Club Radeon9600:lla. Pelit ovat aidosti shopattuja ihan jo siitä syystä, että olen sitä porukkaa, jolle tää pc-sanasto on enemmän kuin hepreaa...
Ihan normaali hintahan tuo on 50€/kpl. Tosin olen nähnyt Esim. tuon colin mcrae rally 3:n alehyllyssä 30€:n. Eli olisit voinut saada halvemmalla, mutta et kumminkaan varmaan kaikkia pelejä.
Enpä saanut pelejä vaan tietokoneen osia. Sisko tosin sai The Sims 2: Yöelämää ja - Joulupaketti lisälevyt.
Tiger Woods PGA Tour 06 Golfin ystävälle erinomainen lahja, jos vielä pitää nettipelaamisesta niin meno vain paranee.
Itsekkin olen miettinyt ton golffin hankkimista,miten nettipeli toimii siinä?Kun easports on vuosi vuodelta huonontanut ainakin NHL:n ja FIFA:n nettipeliä