no nii. mulla on semmoinen projekti että pitäs vetää tietokoneesta olohuoneen telkariin. matka on joku 20metriä mitä mun pitäisi satsata että homma toimisi. tietokone on 2.8 pentium, muistia on 512 ja näytön ohjain on radeon 9600 128mt.
Tuollainen johto näytönohjaimen perästä telkkariin. Sitten työpöydältä ->ominaisuudet->asetukset->lisäasetukset->Näytöt välilehti->telkkarin kohdalta sitä punaista "virtanappia"-> Ok ->pitäisi näkyä kuva telkkarissa. Mikäli DVD-elokuva tai joku muu videopätkä näkyy vain mustana ruutuna telkkarissa niin taas ->ominaisuudet->asetukset->lisäasetukset->peittokuva->Kloonitilan asetukset->Täppi teatteritila kohtaan->ok Mikäli tuo s-video johto ei käy suoraan telkkarin takapuoleen, niin tästä vielä scart-adapteri väliin. pitäis toimia Mikäli haluat äänetkin telkkariin, niin vielä tommoinen äänipiuha äänikortista telkkariin.
20 metriä! Suosittelen joko Pinnaclen uutta mediasoitinta, jolloin tarvitsee vetää vain verkkokaapeli tahi noita langattomia toistimia, jolloin jää kaapeloinnit. Hinta em toimenpiteillä ~300 ja 120 euroa. Letkut itse tekemällä selviää parilla kympillä.
Ei tuo20 metriä vielä mikään ongelma ole jos käyttää kunnon koaksiaalikaapelia joka ei ole edes kovin kallista ja ääni menee vaikka kuin pitkälle kunnon piuhalla. eli tee s-video piuha kahdesta koaksiaalikaapelista jotka kummastakin päästä liitä juottamalla hyvälaatuiseen s-video johtoon. toimiin varmasti useita kymmeniä metrejä.
Tualta biltemasta ei taida löytyy tuollaisia videojohtoja ja äänikaapeleitakin on vain 10m... Sanokaas joku muu hyvä kauppa josta sais 15m piuhat. (mielellään verkkokauppa tai tampereen seudulta)
http://www.mediaplazashop.com/ s-vhs kullattu välijohto 20,0m 13,70 euroa 2xRCA uros / 3,5 mm stereoplugi 20,0m 13,50 euroa