Acer Aspire 7520-7A4G25MI 17'' (Hobby Hall) Fujitsu Siemens Xa 2528 (Hobby Hall) HP Compaq Presario CQ70-118eo (Hobby Hall) HP, 6715B TL64 (NetAnttila) HP Pavilion DV7-1003 (NetAnttila) Acer Aspire 5315 (NetAnttila) Asus, 15,4" hd3470 (NetAnttila) Sony VAIO NR21S (HobbyHall) Eli jos joku viitti kertoa noiden plussat ja miinukset ihan suoraan. Ja tietty jos noista joku kannattaa heti unohtaa ja vaikka vähän myös sitä, mitä kannattaa katsoa kannettavaa ostaessa, että ei parin kuukauden päästä tarvi olla pettynyt... Käyttö lähinnä: nettisivujen ylläpito, netin käyttö yleisesti, toimisto-ohjelmat, dvd/cd-poltto pakollinen, eikä pahitteeksi olis jos vois jotain pelatakin...
Tällä hetkellä on ajatuksissa ostaa tuo Fujitsu Siemens AMILO Xa 2528, jos ei jollakin sitten löysy tosi huonos sanottavaa Fujitsusta???
Xa 2528 on huono valinta, itse omistan tuon koneen ja on ollut 3 kertaa huollossa. Ylikuumenee ihan liikaa. Fujitsun huoltopalvelut eivät ole laadukasta.
Mulla hakusessa aika liki nuo samat koneet ja olen kallistumassa jostain syystä tuon HP dv7-1003 suuntaan.Acerista olen kuullut tutuiltakin kauhutarinoita,tosin laitteet jo vähän iäkkäitä.Itselläni Fujitsun pöytäkone josta jo kuukauden käytön jälkeen kärähti emolevy ja takuuhuolto kesti 6 viikkoa.Kaveri korjaa laitteita työkseen ja sanoi ettei Fujitsun koneista ole kuin verkon painoiksi.17" näyttö ainakin itselläni pitäisi olla elokuvien takia.Ja jos konetta ei joudu mukanaan kantelemaan niin onhan tuo suurempi näyttö mukavampi.Oma valintani käydään HP CQ70-118 ja HP dv7-1003 välillä.Näistä jos jollakin olisi käyttökokemuksia.
Iselläni ja työkaverillani on fujitsun "pelikannettavat" ja erittäin tyytyväisiä ollaan oltu. Kaverilla Acer, hyvin on toiminut. HP:sta ei mitään kokemusta.
Nyt oikeastaan olis enää nämä vaihtoehdot jäljellä: FUJITSU SIEMENS AMILO XA 2528-12P HP COMPAQ PRESARIO CQ70-118eo ACER ASPIRE 7520-7A4G25MI Kaikissa olis 17" näyttö, vähintään 3Gt muistia, kovalevytilaa riittävästi 160Gt-250Gt. Mutta mitä sanotte noiden näytönohjaimista, DVD-asemasta, liitännöistä? HP:llä olis Ligh Scribe-asema, mutta mikä mahtaa olla tuon Fujitsun asema, kun ei ole mainintaa polttava/ tallentava? Ei kai enää voi olla pelkkää katseluun tarkoitettua asemaa:-O Vai kannattaisko pistää muutama satanen lisää, että sais BlueRay-soittimen? Esim: HP PAVILION DV7-1060EO tai HP PAVILION DV7-1140eo
Usko nyt pois, älä osta sitä fujitsua. HDMI liitäntää ei löydy ja myös tuuletin on kaikenlisäksi sijoitettu mukavasti oikealle puolelle puhaltamaan suoraan hiirikäteen. Lämmötkin ovat aivan loistavat pelatessa (Pölyt putsattu + laptop coolerin kanssa) Itselläni on tosiaan 2528-22p malli jossa on parempi prossu. Sinun tilanteessa ostaisin tämän.