mitä tarkoittaa???

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by rami2005, Feb 12, 2005.

1. rami2005

rami2005 Guest

: Varoitus !-= www.FreeOsex.com =-! (66.111.51.80:2305) - You have a lowid. Please review your network config and/or your settings. kaikki palvelimet katoaa!!! emulen merkilläkin on joku "musta huivi silmillä"
    mitä pitää tehdä, että saan pelittään tän??? ladata uudestaa??? meni jotenkin kai sekasin perjantaina kun oli soneralla se katkos. (luultavasti olen itse kämmännyt jotain, mutta mitä???)

2. Erkkimon

Erkkimon Active member

Trophy Points:
    66
    Onpa outo tilanne. Heittäisin veikkauksen, että tämä on jotain DC++:n passiivista vastaava tila. Mikä on palomuurisoftasi? Tuo FreeOsex on kyllä errrrrittäin omituinen...

3. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    No ensinnäkin toi ei liity mitenkään DC:seeseen!!! Vaan eMuleen :D! Sä taidat olla NAT:in takana eli windowsin palomuuri pois päältä tai portit auki! nimittäin eMulessa on kohta missä voit avata nuo palomuurin portit!

4. Ylke

Ylke Regular member

Trophy Points:
    46
    Erkkimon vain totesi, että DC++:san passiivia vastaava tila...eli olet natin takana...

5. rami2005

rami2005 Guest

miten saan palomuurin pois??? mistä se löytyy emulesta?? mulla on f-security ja sen palomuuri päällä ei kai se haitaa??

6. Ylke

Ylke Regular member

Trophy Points:
    46
    Ei sun tarvitse muuria saada pois (paitsi windowsin muuri) kuhan sallit sen emulan yhteyden internettiin, ja toiseksi sen natin saa veke sieltä sun adsl boksistas ja sen asetuksista...eli mulla ainakin toimi toi biosin päivitys ja sen jälkeen menin internet selaimella sen boksin asetuksiin (kts. boksin ohjekirja) ja sieltä ruksasin valmistajan ohjeiden mukaan natin ja joitain muuta pois...että sain boksin sillattuun tilaan. Kertokaa nyt joku prkl jos puhun läpiä päähäni :D

7. rami2005

rami2005 Guest

kiitoksia kaikille oikein paljon avusta : )!!!!!!! palomuurin sain pois ja sen kumman mustan huivin muulin silmiltä.
    veläkö joku pystyis autaan kuinka saan takas ne kadotetut palvelimet. mikä on sivu mistä ne päivitetään!!!

8. -Dragon-

-Dragon- Member

Trophy Points:
    16
    Google vois auttaa tohon servujen ongelmaan aika varmasti!

Share This Page