mitä te nykyään...

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by tietokone, Aug 25, 2003.

1. tietokone

tietokone Regular member

Trophy Points:
    26
    mitä te teette nykyään koneella rämppäättekö P2P ohjelemia, CD-rw asemia vai DVD-rw juttuja?

Terveisin: Niklas

2. Adder_78

Adder_78 Guest

DVD-RW juttui...

3. towelie

towelie Regular member

Trophy Points:
    26
    oikeastaan aivan kaikkea enimmäkseen p2p josta sitten tulee tietysti DVD SVCD:tä tehtyä paljonkin. Sitten vielä jonkin verran DOD:ia tulee pelattua ja ja ja ja ..... oikeastaan ihan laidasta laitaan

4. juharsun

juharsun Member

Trophy Points:
    16
    Leffoja kattelen ja joskus rippaanki. Ja kun saan tv-out näyttiksen ni pitää alkaa harrastamaan autopelejä tv:n ruudulta.

5. Lumikki

Lumikki Regular member

Trophy Points:
    26
    Mitähän tämä "rämppäättekö" on?

Tietokoneella leffoja katselen ja rippaan, pelailen, surffailen web-sivuilla jne... sitä tavallista. P2P-softat on mulle historiaa, eli lopettanut kyseisten softien käytöt.

Nyt menee paljon aikaa kun kasailen tietokoneitani uuteen uskoon, eli teen kaikki tietokoneeni uudestaan. Joten menee hieman aikaa kun saan taas kaikki viisi tietokonetta tehtyä. Aloitin helpoimmasta eli palomuurista, joka tuli jo valmiiksi. Tänään on vuorossa mun web/posti/ftp palvelimen rakentaminen. Huomenna pitäisi sitten tehdä tuo pää-työasema itselle. Sitten tulee vuoroon minun toisen työaseman kokoaminen ja sen jälkeen viimeisenä tiedostojako-palvelin.

Share This Page