Mitä tehdä? psp slim akku paskana...

Discussion in 'PSP' started by muovis, Dec 21, 2008.

1. muovis

muovis Member

Trophy Points:
    11
    Mä hardmodasin mun slimin akun ja sitte yritin laittaa sen ohjelmalla takasin normaaliks ja tän tehtyäni se akku ei enää toimi ollenkaan.. Oisko mitään mahdollisuutta enää korjata sitä?

Viittiskö joku vähä neuvoo? -

2. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    Miten hajonnut. Pystytkö lataamaan sillä? Vai näkyykö pelkkä vihreä valo muutei mitään muuta. Vai ei reagoi mitenkään?

3. Herbzu

Herbzu Member

Trophy Points:
    11
    Niin mitä sä sille akulle teit? Akkujen korjaaminen on kyllä mun mielestä aina ollu vähän salatiedettä.

4. muovis

muovis Member

Trophy Points:
    11
    Siis, se akku ei reagoi mitenkään, ei ees lataudu.

5. muovis

muovis Member

Trophy Points:
    11
    mä koitin laittaa sitä phat psp:llä sitä akkua takas normaaliks, ku avasin sen ja viilsin sen viivan poikki sieltä.

6. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ai koitit korjaa sen vetämällä sitä pinniä akun sisältä? HAHA no nyt se ainakin on tuhottu(eli siis)se on nyt huolto akku. eli PPandora :D. ja ei sitä voi yhistää ku sähkötepillä et onnee yritykseen. Juota ne vaikka kiinni. suosittelen vieläkin uuden akun ostamista vaikka tehoakku.

7. muovis

muovis Member

Trophy Points:
    11
    siis en, se oli pandora jo, koska tein siitä sellaisen harmodaamalla. en oo koseknu mihkää pinneihi, siellä oli joku sellanen viiva vaa mikä pitä viiltää ja se akku toimi ja oon modannu sillä jo kaks psp ja oisin vaa halunnu käyttöön sen ja kokeilin laittaa sillä ohjelmalla takas, mut näköjää ei ois kannattanu...

8. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    Hardmodasit. eli sisältä katkaisit pinnin? no jos niin teit se saatoi olla väärä pinni tai että viereinen vahingottui. koita juottaa se takas kiinni. muuta en keksi.

9. muovis

muovis Member

Trophy Points:
    11
    :DDDD Mutta, en katkassu mitään pinniä, sen harmodaamisen voi tehä muutenki siihe akkuu. en oo koskenu pinneihin ollenkaan. sieltä piti vaa veitsellä sillee viiltää sellanen juotosviiva poikki. ja se on jo toiminu pandoratilassa. jossai ohjeissa myös sanottiin, että sen viivan voi piirtää takas lyijykynällä, kokeilin sitäki.

10. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    No kokele juottaa se takas.

11. muovis

muovis Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on kyllä huuto.net:ssä huuto yhestä tehoakusta jo, ja en omista kolvia itte. Saakohan sen sitten toimimaan kunnolla sen juoton jälkeen? Onkohan se yrittämisen arvosta?

12. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Jos tarkoitat piirilevyssä olevaa "juotosviivaa" niin sen kolvaamisen pitäisi korjata tilanne. MUTTA jos olet veitsellä koskenut useampaan "viivaan" yhtäaikaa ja akussa on ollut virtaa niin mahdollinen oikosulku on voinut hajottaa jonkun komponentin eli akku sökönä.

Share This Page