Mä hardmodasin mun slimin akun ja sitte yritin laittaa sen ohjelmalla takasin normaaliks ja tän tehtyäni se akku ei enää toimi ollenkaan.. Oisko mitään mahdollisuutta enää korjata sitä? Viittiskö joku vähä neuvoo? -
Miten hajonnut. Pystytkö lataamaan sillä? Vai näkyykö pelkkä vihreä valo muutei mitään muuta. Vai ei reagoi mitenkään?
Niin mitä sä sille akulle teit? Akkujen korjaaminen on kyllä mun mielestä aina ollu vähän salatiedettä.
mä koitin laittaa sitä phat psp:llä sitä akkua takas normaaliks, ku avasin sen ja viilsin sen viivan poikki sieltä.
Ai koitit korjaa sen vetämällä sitä pinniä akun sisältä? HAHA no nyt se ainakin on tuhottu(eli siis)se on nyt huolto akku. eli PPandora . ja ei sitä voi yhistää ku sähkötepillä et onnee yritykseen. Juota ne vaikka kiinni. suosittelen vieläkin uuden akun ostamista vaikka tehoakku.
siis en, se oli pandora jo, koska tein siitä sellaisen harmodaamalla. en oo koseknu mihkää pinneihi, siellä oli joku sellanen viiva vaa mikä pitä viiltää ja se akku toimi ja oon modannu sillä jo kaks psp ja oisin vaa halunnu käyttöön sen ja kokeilin laittaa sillä ohjelmalla takas, mut näköjää ei ois kannattanu...
Hardmodasit. eli sisältä katkaisit pinnin? no jos niin teit se saatoi olla väärä pinni tai että viereinen vahingottui. koita juottaa se takas kiinni. muuta en keksi.
DDD Mutta, en katkassu mitään pinniä, sen harmodaamisen voi tehä muutenki siihe akkuu. en oo koskenu pinneihin ollenkaan. sieltä piti vaa veitsellä sillee viiltää sellanen juotosviiva poikki. ja se on jo toiminu pandoratilassa. jossai ohjeissa myös sanottiin, että sen viivan voi piirtää takas lyijykynällä, kokeilin sitäki.
Mulla on kyllä huuto.net:ssä huuto yhestä tehoakusta jo, ja en omista kolvia itte. Saakohan sen sitten toimimaan kunnolla sen juoton jälkeen? Onkohan se yrittämisen arvosta?
Jos tarkoitat piirilevyssä olevaa "juotosviivaa" niin sen kolvaamisen pitäisi korjata tilanne. MUTTA jos olet veitsellä koskenut useampaan "viivaan" yhtäaikaa ja akussa on ollut virtaa niin mahdollinen oikosulku on voinut hajottaa jonkun komponentin eli akku sökönä.