Mitä tehtävissä olen kunnon torspo :(

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by revolveri, Apr 6, 2004.

1. revolveri

revolveri Member

Trophy Points:
    11
    Päivää. Ostin tuossa hiljattain kaapelit(scart adapteri,svideo kaapeli,3,5mm->RCA) ja vermeet jotta voisin katsella töllön kautta leffoja.En vain tajua miten ihmeessä laittaisin asetukset, olen yrittänyt lukea aikaisempia posteja, mutta ne eivät ole tuottaneet tulosta :\
    Saan kyllä kuvan näkymaan töllössä, mutta en samaan aikaan monitorissa.kuva kun tulee töllöön niin monitori pimenee.olen yrittänyt kikkailla tv tool ohjelmalla myös tuloksetta.
    Masiinassa on Gainward TI200 golden sample vivo näyttis,XP käyttis, 1.8Ghz//512 Mt.

Ja lopuksi jos joskus saan ton toimimaan, niin onko mahdollista laittaa leffa pyörimään telkkariin koneesta ja samaan aikaan tehdä jotain omia "juttuja" koneella?

kiitoksia mahdollisesta avusta.

2. joppis

joppis Regular member

Trophy Points:
    26
    Itsellä on käsitys että ne ei näy samaan aikaan tollössä ja näytöllä, tai ainakin omalla kortilla se ei toimi. Ja toi että tekisit samaan aikaan "juttuja" koneella ei taida olla mahdollista ellet omista esim. Mentor MPC-NF2PRO mikroa jossa on kahden käyttäjän yhtä aikainen tuki.

3. cronos

cronos Regular member

Trophy Points:
    26
    ATIn radeon halpis näyttiksellä alle 50e...on mahdollisuus juuri tuohon kysymääsi toimeen....itellä on sellanen ATI radeon 7000 makso joskus vuosi sitten 50e...ja kuva näkyy samaan aikaan theathre modella TV:ssä ja monitorissa aina, ja voin laittaa leffan pyörii taustalle ja selata vaikka nettiä koneella samaan aikaan kun leffa pyörii telkussa ja oon nähny noita kortteja nykyään 41 eurolla.

4. tolski

tolski Guest

Koitappas vaihtaa niitä primary ja secondary määrityksiä asetuksista. Niin kyllähän sen työpöydän saa jatkumaan tuonne television puolelle, kunhan ei määritä sitä tv-outtia klooniksi.

Last edited by a moderator: Apr 6, 2004
  5. revolveri

revolveri Member

Trophy Points:
    11
    Kiitoksia kaikille vastauksista.
    Ongelmanikin selvisi Flat näyttö ja telkkari yhdessä ei kykene twinview tilaan :(

Share This Page