Elikkä olisko kellään mitään kokemuksia näistä messengereistä? Oon käyttäny MSN messengeriä, hyvinä puolina on helppo chattailu semmosten kavereitten kans jokka ei osaa/halua irccailla ja ruudulle tuleva ilmoitus uusista maileista. Óon vaan aatellu et joku on varmasti tehny paremman ja varsinkin kevyemmän....
No näitähän nyt on sata ja yksi ja viä niiden yhdistelmiä. Itse käytän messengeriä, mirc ja icq. Kyllä toi icq messengerin viä mennen tullen. Kevyempi, mun mielestä monipuolisempi ja selkeempi. Pystyy lähettää viestin vaikka ei toinen ole online jne. Ja paras syy on se, että icq ei o kytköksissä millään tapaa microsoftiin . Kannattaa tutustua siihen, löytyy esim www.download.com ja sillä lite versiolla ei tee si mitää..!
Trilliania käytän itse, kätevä softa joka tukee kaikkia suosituimpia IM:iä; MSN, ICQ, yms... Itse tosin käytän vain ICQ osaa siitä, ei ole tarvetta rekisteröityä muihin kun kaikki kaverit löytyy ICQ:sta.
Joo, kyllä icq rullaa kovaa.. Mä ainakin tykkään.. se on eri asia jos ystävät tuttavat on tonttuja ja käyttää jotain messengeriä. ja samalla voi kirjaantua icqmailiin, niin siinä on hyvä paikka ottaa roskapostia, ni ne ei tuki "oikeita" laatikoita. ja on sit se.. ..olisko ollu Miranda tai joku mihin saa sekä icq, että messenger käyttäjät, mutta itse en ainakaan saanut mokomaa kovin hyvin toimimaan.