Mitäs mieltä olette tästä koneesta? www.silentrig.com/product/1030/high-power-budget-slicf-ready Onko muuten mitään järkeä ottaa tuohon toista näytönohjainta vaan riittääkö yksikin? Onko tuossa hinnassa kauheasti ilmaa? Ja kumpi noista näytönohjaimista kannattaa ottaa? Kiitos vastauksista jo etukäteen. ps: ehdotuksia muista otetaan vastaan
Periaatteessa ihan pätevän oloinen paketti. Mutta itse menisin yhden näytönohjaimen setillä. Eli emossa ei tarvitsisi olla kahden näytönohjaimen tukea ja virturiin riittäisi vähemmätkin watit. Käsittääkseni 6950 olisi yleisesti ottaen hieman 560Ti:tä parempi. Mutta varmaan myös ratkaisee korttien jäähdytykset ja mitä pelejä pelaa, että kumpi sitten on parempi käytössäsi. Mutta eivät nuo kumpikaan malleina huonoja ole. Edit: en tarksitanut paketin hintaa verrattuna osista kasattuun, ihan pelkällä mutulla heitin, joten mahdollisesti pääset parempaankin hinta/laatusuhteeseen jos kasaat osista.
Juu kyllä mä taidan ottaa noista mieluiten ton nvidian. No pelaan MW3. Ja en minä oikein osista viitti ruveta kasaamaan koska tiedän että se kone ei tule ikinä toimimaan.
En ehdi nyt pakettia koota, mutta odota nyt vielä ainakin huomiseen niin eiköhän joku tsekkaa sopivan paketin
Silentrig kyl kasaa koneen kunhan valittet oikeet komponentit. Ihan vastaavan saat ku toi paketti, eri osilla vaan. Tosin kaikki ei tätäkään usko
No on kyllä aika paljon eroa. vielä mainitsen että jos gtx 560 päädyt niin aivan ehdottomasti Ti versio siitä
jos et halua itse kasata niin tilaat silentrigistä tai sitten systemastoresta ja otat sen kasauspalvelun päälle. (systemassa kasaus 30e, silent rigissä 45e) silent rigin ja jimmsin omissa koneissa on kyllä paljon parempi hinta/laatu suhde kuin anttilan paketti koneissa mutta vielä halvemmalla pääset kun itse laitat komponentit ostoskoriin.
Juu täytyy vielä kattoo noita mutta kyllä sellanen kone jostain saadaan kasattuu. Ärsyttää vaan kun nyt joutuu pelaileen tälläsellä rämisevällä Fujitsun joku Esprimo mallilla johon on puolivuotta sitten vaihdettu asuksen gtx 460 ja 550w virtälähde mutta jo haluaisi uutta konetta kehiin kun osti tuon MW3.