Onko nää laadultaan hyviä? Poweri: http://www.pixmania.com/fi/fi/3476466/art/sapphire-technology/pc-virtalahde-firepsu-625.html Näyttis: http://www.pixmania.com/fi/fi/4900996/art/sapphire-technology/radeon-hd5570-1gt-ddr3-pc.html
Powerin pitäisi olla ihan ok laadukas ja näyttis....No onhan tuo ihan hyvä LAATUNEN varmaan? Teho on sitten eriasia.
Tuota poweria on paljon spekuloitu Murossa (ja muilla foorumeilla). Se näyttää hyvin samanlaiselta ulkoa ja sisältä mitä Enermaxin vastaava. Specseissä oli jotain pientä eroa. Aika moni on tuollaisen tilannut, mutta mitään suurempia testituloksia kukaan ei ole vielä julkaissut. Interwebistä saattaa joku arvostelu tietty löytyä. Näyttis on varmaan laadukas, mutta ei sillä tosiaan paljon mitään tee.
Jep powerista tiedänkin ton siks ajattelin kysyäkkin. Kuulemma ollut monien mielestä hiljainen ja tosiaan melkein 1:1 kopio enermaxin powerist joka maksaa noin 150e. Ja muualla toi poweri maksaa noin 90e. Ja mitennii tuolla näyttiksellä ei tee mitään? Toihan on hd 5770 eli noin gts 450 tasoa ja pyörittää varmasti näitä mun nykyisiä pelejä pelattavasti edes medium asetuksilla. Crysis, metro 2033, resident evil 5, gta iv (?) Eniten ihmetyttää toi halpa hinta tolle hd 5770 näyttikselle OHO FAIL! Näyttiksestä sit ei mitään luulin sitä hd 5770:ksi!!
Poweri ollut kovasti puhuttu murossa. Pitäisi olla ihan ok laadukas. Näyttis tosiaankin 5570, ihmettelinkin, mistä sää puhut Hyvä, että sekin selkisi.
Ajattelin jo tilata ku katoin et noin halpa hd 5770 heh.. No täytyy sitten tuolta mindfactoryst jossain vaihees tilailla sitten saa noin 50 halvemmal jos tilaan kiintolevyn, näyttiksen, muistit sieltä.
HD5770 on kyllä hyvä näyttis, kaikki pelit joita pelaan voi laittaa asetukset high:lle. Pelaan CIV5:sta, TDU2:sta, GTA4:sta, FalloutNV:sia.. jotain varmaan unohtu, mut jokatapauksessa näin täällä. BFBC2 ei toiminu ku mediumeilla.
Joo kyllä kummalliselta kuulostaa, onhan tuo raskas peli.. mut silti. Omalla radeon 5670 mentiin jo paremmilla kun mediumeilla 1366x768 resoilla. Siis ei oikeesti pyöriny, vai toivoitko korkeempia fps jne..?
Siis juuri ei oikeesti vaan pyöriny. Edit. Mulla siis reso kaikissa peleissä 1920x1200 Edit2. Ja BFBC2 oli viel ensimmäinen peli mitä aloin pelaamaan tällä näyttiksellä, jäin sillon vähän suu auki itsekkin, että miksei pyöri paremmin kun oli uunituore näyttis, mutta mulla ei tainnu olla ees päivityksiä asennettuna, ehkä silläkin oli jotain tekemistä asiaan.
Nojoo tän ketjun tarkoitus ei ollut herättää keskustelua ton hd 5770:n suorituskyvystä vaan ton powerin laadukkuudesta ja kun luulin tota näytistä hd 5770:ksi niin ihmettelin halpaa hintaa..
No ihan hyvin/sulavasti näyttää pyörivän Itse en ainakaan tuota poweria ostaisi... 625w = 56e hmmm....
Ei kannata sanoo aina sen perusteella kun näkee hinnan et on susi poweri. Ton powerin komponentit ovat melkein identtiset kuin modu 82:ssa kuulema ja katoppa vaa jostain muualta missä noit powereit myyää niin jotain 90e maksaa siel tai enemmänkin tuollainen. Ja muiden kokemuksista on kuullu että on hiljainen ja muutenkin hyvän tuntunen.