Mie oon tässä vähän ihmetelly mitähän nämä on: ccApp.exe ja NSMdtr.exe. Kun varsinkin tuo ensimmäinen aina konetta sammuttaessa "pakkolopetetaan". Ja ne tuolla prosesseissa vievät aika paljon tilaa. Liittyykö tuo ccApp.exe jotenkin tuohon nortoniin? Kun mulla viel sellanen ongelma et netti ei toimi jos nortoni on päällä.. virusohjelmia mulla on vaan se ad-awaren juttu. jos joku tietää, ni kertokaa ihmees! kiitos jo nyt.
Sä voisit itse harjoitella Googlella hakemaan tietoa mistä tahansa ohjelmasta tai tiedostosta. Kyllä Google kertoo, mihin ne liittyvät, naputtelet vain ihmetyksesi tarkalleen siihen etsintäruutuun. Nämä kysymäsi ovat kumpikin Nortoniin liittyviä tiedostoja. Nortonisi sisätää ilmeisesti virustorjujan, palomuurin ja haittaohjelmien torjujan. Se Ad-aware ei ole virustorjuja, joita koneessa ei saa ollakaan yhtä enempää, vaan juuri haittaohjelmien torjuja. Samantapainen on myös Nortonissa, mutta nämä tuskin toisiaan häiritsee, tiedoksi vaan että käyttäisit oikeita termejä. Nortonin palomuuri on ilmeisesi kiristetty tai muuten asennettu niin, että se estää nettiin pääsyn. Kannattaa tutkia sen asetuksista ja Nortonin sivuilta, miten se voidaan korjata.