Eli otsikko kertoo luultavasti kaiken, en tiedä miten asentaa tuon päätteinen tiedosto. (ainakaan linuxissa) Jos kertoisitte niin kiitos ja kumarrus : )
itse olen aloittelija linuxissa mut .bin tiedostot olen asentanu tälleen: chmod +x /hakemisto/jossa/tiedosto/on/tiedosto.bin roottina(?) /hakemisto/jossa/tiedosto/on/tiedosto.bin en tiä menikö oikein, mut kokeile. konsoli löytyy kyllä niistä perusvalikoista ellei jopa ihan pikakäynnistyspalikkana Tähä voisin samalla kysyä että miten saan javan toimiin firefoxissa ubuntu linuxissa? Oon asentanu sen kyllä mutten tiedä miksei toimi kuitenkaan firefoxissa?
oletetaan että sulla on asennettuna java kansioo /usr/java/ ja sinne kansioon jre1.5.0_02 ja firefox asennettuna /usr/lib/mozilla-firefox/ nii meet sillo $cd /usr/lib/mozilla-firefox/plugins/ $ln -s /usr/java/jre1.5.0_02/plugin/i386/ns7/javaplugin_oji.so http://www.java.com/en/download/help/5000010500.xml#enable
Niin.. .bin tiedostojen kohdalla kannattaa lukaista [bold]ohjeet ohjelman valmistajan kotisivuilta[/bold], noiden .bin tiedostojen kanssa kun yleensä pitää tietää muutakin kuin että miten se suoritetaan.