Miten .avi dvd-levylle?

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by JayJay^, Jun 21, 2005.

1. JayJay^

JayJay^ Member

Trophy Points:
    11
    Hei olen aloittelija ja haluan polttaa leffan dvd levylle niin että voin katsoa sitä dvd-soittimella.Leffa on DvDRip.XViD(dmt) ja tekstitys on Sub(dmt).Tiedän että näistä on keskusteltu paljon mutta voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa helpon yksinkertaisen tavan jolla tulee hyvää laatua ja mahdolliset ohjelmat joita pitää käyttää ja vielä ohjeet jos löytyy :)ACE Mega Codecs Pack löytyy koneelta mutta en usko että dvd-soitin pystyy soittamaan AVI:a tai DiVX jne.Mutta haluaisin että joku nyt kertoisi miten muunnan leffan ja subit sopivaan muotoon että voin katsoa dvd-soittimella ja sitten millä poltan sen dvd levylle.Kiitos nyt etukäteen :))

2. friis

friis Active member

Trophy Points:
    66
    http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

selaappa hieman ensin noita artikkeleita/ohjeita, jos vieläkään onnistu niin kysy sitten apua uudestaan.

EDIT: ja otsikkoon voisi hieman panostaa...

Last edited: Jun 21, 2005
  3. JayJay^

JayJay^ Member

Trophy Points:
    11
    Olen selannut kaikkea mahdollista nyt kaksi päivää mutta olen hävittänyt hyvät artikkelit enkä enää löydä... :(

4. friis

friis Active member

Trophy Points:
    66
    Last edited: Jun 21, 2005
  5. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    Emsi kerralla paremmin ongelmaa kuvaava otsikko. Ja vanhoista viesteistä olisi varmasti löytynyt ratkaisu, jos yhtään olisi jaksanut katsoa.

Ja tuo pois koneelta. Riittää, kun asennat ac3 filter, ffdshow.
    Jos itse käsittelet aveja (divx, xvid) kannattaa asentaa divx ja xvid koodekit. Soittimeksi suosittelen media player classaic: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/77478
    ..itsessään tuki jo mpeg-2 formaatille (svcd)

6. nrautava

nrautava Guest

7. JayJay^

JayJay^ Member

Trophy Points:
    11
    Kiitoksia sain muutettua leffan dvd-soittimelle sopivaksi mutta nyt on tekstien liittämisen aika joten pitää taas ruveta lukemaan näitä artikkeleja ja jos ei onnaa niin sitten pyydän vielä apua.Mutta saa toki laittaa vastauksia tästä tekstityksien laittamisesta :))

8. haukka89

haukka89 Member

Trophy Points:
    16
    onks yhtää ilmais ohjelmaa jolla sais avi:N dvd:ks

9. nrautava

nrautava Guest

Share This Page