Eli minulla on siis hieman ongelmaa uuden käsikonsolini kanssa: En saa lisättyä pelejä tietokoneelta konsolille. Firmware on PSP:n mukaan tällaista: System Software version 5.02 .ISO ja .CSO päätteisiä pelejä omistan ja haluaisin saada ne toimimaan. Ongelmia on myös videoiden tekstitysten kanssa: Sain siirrettyä pari anime jaksoa PSP:lleni mpeg-4 muodossa, mutta ne ovat fansubattuja ja sisältävät kaksi eri ääniraitaa. En saa itse määriteltyä minkä ääniraidan tai mitkä subit haluan käyttöön. Huom! subit/äänet/video ovat kaikki samassa (alunperin .mkv tai .avi) tiedostossa. Joten, tässä olis 1noob joka tarvitsee ultimaalisen avustuksen alkuun pääsemiseksi. ^^ Apua, pyydän.
Tekstitys ongelmaasi en osaa sanoa mitään mutta .cso ja .iso pelit eivät toimi sen takia kun sinulla on OFW (=Official Firmware) jossa noiden käyttäminen/pelaaminen on tehty mahdottomaksi. Joten suosittelen asentamaan CFW (=Custom Firmware) jolla pystyt pelaamaan nuita pelejä. Ja ohjeitahan löytyy googlen avulla ja jopa täältä foorumeilta.. BTW voisit käydä kysymässä tuota toista kysymystäsi (koskien animea) tästä osiosta =)
Niin en minäkään ole kuullut että tuohon malliin saisi vielä CFW, mutta eiköhän sieltä joku keksi senkin tehdä. Olen muutenkin jo kuullut että tuo psp 3004 olisi jo "murrettu", joten eiköhän se CFW tuolle uudellekkin mallille tule.
Oho huppista, mä en huomannukkaa että Pattarilla oli toi kirottu 3004 =) No eiköhän sitä customia pian pukkaa siihenkin.
Datel on ainakin pandoran batteryn pistänyt myyntiin, mutta onko se customi vielä mahdollista niin kattoo nyt...
LITE BLUE TOOL battery pitäisi pystyä CFW laittamaan mutta jos oikein ymmärin niin custom firmware tiedostojen saaminen PSP3004 vielä mahdollista muistikortti juttujen takia.