MITEN JULKAISTA OMAT NETTISIVUT

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by TToD, Apr 24, 2009.

  1. TToD

    TToD Member

    Joined:
    Apr 24, 2009
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Moro! Ollaan tehty bändin kanssa nettisivut NVU-ohjelmalla. Nyt meidän pitäisi saada ne nettiin, miten sen teemme. Olen tutkin aika paljon, mutta en ole saanut 100% selville. Olen ymmärtänyt että tarvitsee jonku ohjelman jonka kautta ne voi julkaista ja NVU-ohjelman kauttakin voi ne kai julkaista? Sitten tiedän että pitää olla DOMAIN joka tietenkin maksaa, mutta mistä saisin kaikista halvimmalla DOMAININ vaikka 1 vuodeksi? Sitten se, että millä ohjelmalla ne laitetaan nettiin (ILMAISELLA)? Jos joku voisi vaivautua antamaan meille alun niin olisimme todella iloisia! :) Haluaisimme loppuun .com
     
  2. mali99

    mali99 Regular member

    Joined:
    Dec 6, 2006
    Messages:
    429
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itsellä on ylläpidettävänä parit sivut Int2000:n palvelimella. Hinta on siellä alkaen 20 euroa /vuosi.
    Varmaan on muitakin sopivan hintaisia, mutta tuosta on itsellä kokemusta, eikä ole valittamista.
    Samalta sivulta löytyy myös osoitteen rekisteröintilomake. Com-päätteinen osoite pitäisi hoitua suoraan tuon sivun kautta. Fi on vähän hankalampi.

    Saat sopimuksen tehtyäsi ftp-osoitteen ja tunnukset palvelimelle, jonne voit siirtää sivusi ftp-ohjelmalla.
    Itse käytän Filezilla nimistä ohjelmaa.
     
  3. jawa75

    jawa75 Regular member

    Joined:
    Nov 10, 2006
    Messages:
    728
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Nettiosoitteen saa myös omalta isp:ltä ilmaiseksi, tosin silloin se on tyyliä www.sonera.fi/bandinnimi. Ainakin vistassa löytyy ftp-siirto suoraan oma tietokone -kuvakkeen takaa, ylös osoiteriville servun ftp-osoite.
     

Share This Page