Miten kameran äänet pois? (S60)

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by CoB92, Oct 8, 2008.

1. CoB92

CoB92 Regular member

Trophy Points:
    46
    Heips!
    Eli mitenkäs näistä s60 puhelimista saisi otettua kamerasta äänet pois?
    Tässä N96:dessakin saa kyllä valittua jopa neljästä eri äänestä, mutta ei saa otettua kokonaan pois! Vanhalla N72:della ei saanut edes valita :D
    Tiedän kyllä että "äänetön" -profiilia käytettäessä kamerasta ei kuulu ääntä, mutta kuka nyt tahtoo aina puhelintaan äänettömänä pitää?

Muistan kyllä, että vanhasta 6280 luurista sai otettua nämä äänet pois... Se sattui vaan olemaan s40.

Onko siis mitään keinoa saada kamerasta ääniä kokonaan pois S60 3rd editionissa?

edit. typoja

Last edited: Oct 8, 2008
  2. asator

asator Member

Trophy Points:
    16
    Itse olen ajatellut samaa. Olen kyllä yleensä sitten laittanut sen puhelimen äänettömälle, mutta oishan se kätevämpi jos sen vois sieltä laittaa et ei kuulu sitä ääntä. Viisampi auttakoon.

3. EeroKakko

EeroKakko Active member

Trophy Points:
    66
    Itellä taas on ollut N80 jo kaks vuotta. Siinä ei edes uutena kuulunut kameran äänet, vaikka ääni (tais olla camera 2) on käytössä

4. IDMUS

IDMUS Member

Trophy Points:
    16
    Mulla on nokia n73 music edition ja sain kameran äänet pois kun menin asetuksiin ja otin varoitus äänet pois. Joten koitappa tuota toivottavasti on apua

5. CoB92

CoB92 Regular member

Trophy Points:
    46
    Kiitoksia tästä oli apua!

Osaako joku muuten selittää että miksi tässä N96:den ylänurkassa vilkkuu tuo viestilogo 24/7 vaikka uusia viestejä ei ole?

6. Rokkk

Rokkk Member

Trophy Points:
    11
    Itselläni on n95 ja ittekki pidän profiilia vaan hiljasella. Jostain kyllä taisin lukea, että jos jollain kikkailulla saa poistettua ne äänitiedostot joihin ne 4 valittavaa tiedostoa viittaa niin ne äänet ei toistuisi....itse en kuitenkaan jaksanut alkaa kikkailemaan sen kanssa.

Share This Page