Voisiko joku perinpohjaisesti selittää miten "kulttuuri" ilmestyy verkkoon. Ja mitä eri jakelumuotoja on olemassa? Olen jotenkin ollut ymmärtävinään, että usenet on jonkinasteinen ensilähde useassa tapauksessa. Onko näin? Miten se "kulttuuri" sitten leviää sieltä eteenpäin? Asiassa on varmaan monia omia kerrostumia, mutta jos joku osaisi selittää...
Noh? Mikäs tämä sun <pupunkorvat>kulttuuri</pupunkorvat> oikeen on? Pakko myöntää, että tulee mieleen että olet tekemässä aiheesta jotain esitelmää ja ajattelit 'viattomasti' kysyä miten asia menee, sanojasi lainaten, perinpohjaisesti. Kulttuuri, tarkoittaa kaikkea, ihmisten toimintatapoja, ajattelutapoja, ajatusmalleja, uskomuksia, niin paljon erillaisia asioita, että en ainakaan itse löydä asiaa jonka yhteydessä kulttuuria pitäisi käyttää lainausmerkeillä.
> MattiMies (Member) 27. joulukuuta 2007 @ 11:59 > Tarkoitit varmaan tällaista: > http://finnish.aboutthescene.com/ Ensisilmäyksen perusteella juuri näin!
Eli miten musiikki ja audiovisuaaliset tallenteet päätyvät nettiin pelien ja muiden ohella? EDIT: siis just linkin mukaan Yleensä siis arvostelija antaa pelin yms. yleisen warekaman julkaisuryhmälle, ne sitten murtaa sen laittaa useimmiten omalla ftp sivulleen, mistä peli päätyy levitykseen.
Minua lähinnä kiinnosti mistä materiaali leviää julkiseen levitykseen. Uskon, että aihe kiinnostaa monia muitakin. Linkki antoi siihen hyvän vastauksen. Mielenkiintoista oli miten alhaalla kaikki näkyvä itse asiassa on koko ravintoketjussa ja mitä kaikkea sen yläpuolella tapahtuu.