Philips, DTR7005 160gt DVB-T PVR digiboxi. ois tälläne boxi mut en osaa liittää sitä mun koneeseen!) ja mitä piuhoja tarvitsen ja paljo ne maksaa ja mistä saa!DDD kiitoksia
Et mitenkään, jos tarkoitit että tietokoneeseen pitäisi liittää. Tai siis saahan sen jos sinulla on tietokoneessa joku videonkaappauskortti/usb-tikku, niin sopivalla välijohdolla boxin scartista saat kyllä kaapattua tallenteet PC:lle.
Vaikkapa sellainen missä on esim S-video ja RCA-liitännät ja vaikka USB:hen. Ei ole kylläkään kovin järkevä idea.
tarkoitatko sinä nyt siis että haluat siirtää tallennettuja ohjelmia tietokoneellesi tallentavasta digiboxista?! niin ja kirjoita vähän selkeämmin ja jätä hymiöt pois niin voisi saada jotain selvääkin.
ilmeisesti boxiisi käy ihan tämmöinen perus usb johto: http://tietokonekauppa.kauppakulma.com/tkuvat/USB-205.jpg tarkista onko boxissasi pistoke tuolle pienemmälle päälle, voi olla esim jonkun paneelin alla suojassa. niin ja tosiaan, tuossa boxissa voi olla vain yksi suuntainen siirto pc>boxi tai boxi>pc en tiedä mutta sekin kait on mahdollista, lue ohjekirjaa se selvittää asiaa.
Ei käy, kun tuossa Philipsin boksissa ei ole minkäänlaista USB-liitintä. Ainoat mahdollisuudet saada tavaraa ulos ovat kovon irroitus tai analoginen tallentaminen reaaliajassa.
aha, no sitten ei voi tosiaan muuta kuin kovoa irroitella/hommata kovalevyn ide-usb sovitin jos boxiin mahtuu edes sisään sellainen. tai jos siinä on serial ata kovo niin sitten vastaava sovitin siihen tietenkin, en tiedä saako noita suomesta kun itse ostin semmoisen väsäilmän tanskasta asti.
Veikkaan, että Philipsin kovalevyä on turha irrotella. Ei taida löytyä ohjelmaa, jolla ne tallenteet saisi kovolta ulos. Jos olisi, niin tieto siitä löytyisi netistä
en kyl tiiä et uskallaanko ottaa auki mun boxi, ku viimeks ku avasin mun tietokoneen niin 200gigan kovalevy meni paskaks! tai ei se silloin viel menny iha paskaks mut siit lähti windows! ehkä on parempi etten avaa sitä!