Mutta, miten voi tehdä sellasen mapin? Mun pitäis kai eka jotain juttuja laittaa enkä älyy niistä tuon taivaallista...
Eikös Mestaus jo sanonut että kartan teko ei ole ihan simppeliä? Sen takia kai suurin osa custom mapeista onkin ihan hölmöjä (fy/surf yms "fun maps") Mutta vilkaiseppa kuitenkin näitä: http://developer.valvesoftware.com/wiki/SDK_Docs http://www.chatbear.com/board.plm?b=390&v=flatold&g=21
Sano sano, mut mä en älyy mitään noista sivuista. Mutta mä en yhtään viisastunu noista sivuista. Mulle ne on suoraan sanoen hepreaa.
siis kylmä älyyn niistä sivuista (niiku englannista lähinnä) mutku ei siel oo mitään sellasta niiku hmm... Siel kaikki tekstit menee ristiin ja rastiin enkä enää tiiä mikä kuuluu mihinki....
huoh! 1. Mene www.csbanana.com ja lataa sieltä hammer ohjelma.(en ole ihan varma toimiiko CSS mut ainakin itellä CS1.6 toimii) 2.Asennat ja purat ohjelmat ihan mihin kansioon vaan. 3.Luet käyttö ohjeeet Sataan ja sataan kertaan.-->English 4.Sit kun olet opiskellut kaikki sadat opukset niin olet valmis tekeään mappeja. 5.SE ON MAHDOTONTA! kts
No, www.csbanana.com ista ei löytynyt kuin 1.6:seen se hammer ohjelma ja olen käynyt kaikki googlen antamat paikat läpikotasin eikä löytynyt mitää, yksi oli lupaava, aluksi, mutta siinä ei voinut tehdä kuin 1.6:seen. Olisko ideoita, multa alkaa loppua (koska niitä on olluukaan?? )
Tähän hammeriin pari ''vinkkiä'' (psst. vihaan sitä ) Tallenna joka kolmas sekunti. Älä IKINÄ MENE KÄYTTÄMÄÄN CARVEA!!!1!huutomerkkiyksiyksi Ole säästäväinen valojen kanssa. Lue kaikki tutoriaalit. Compile tässä editorin painajaisessa parhaimmillaan ottaa tunteja, jolloin kone ei vastaa, eikä sillä voi/kannata tehdä mitään, vaan hammeri jumittaa vähimmästäkin (esimerkki : Ou mai gaad, hiiri liikkusi, *JUNTS* Ohjelma ValveHammerEd.exe on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan... kaikki tallentamattomat tiedot ovat kadonneet, hah haa. Aisniin, saahan sen tietty höyrystäkin (Steam) elikkäs siinä FrontEndissä (se iso läimiskä jonka se lyö taululle) sieltä tools ja lataat Source SDK sieltä SDK:sta se vasara(lla moukaroitava) editori jo löytyykin...
Käyttäisin hammeria JOS se toimisi, kun siinä ei ole mitään "peliä" jolle se tekisi sen editorin. Eikä siitä voi valita... EDIT: Kirjotusvirhe...
Minulla on se ohjelma mutta eipä tule paljon käytettyä ei oikeen osaa... Luin kaikki tutoriaalit tuhanteen kertaan mutta eipä se nyt oikeen ala sujua