Tarkoitan sitä, että ku laitoin cd1 siittä kotelosta mun uuteen msi gt780 läppään niin siihen tuli jotain, että asenna tiedostoja levyltä tai avaa kansio ja tarkastele tiedostoja<------ miksi? Toimiiko kaikki uudet koneet näin, ku ainaki mun vanha kone avas vaan kaikista levyistä, esim. peleistä, sen pelin oman valikon missä on install ja muuuta kivaa. Niin kuiteski valittin ton asenna systeemin ja sit tuli se levyn oma valikko, mutta se asensi jonku vitun steamin jonka kuvakkeesta nyt ei muuta tapahdu ku, että se pyytä tekemään accountin ja siis mihin vittuun se edes sitten toimii. Okei sen jälkeen laitoin sen cd2 koneeseen niin siinä ei muuta vaihtoehtoa ollut ku avaa kansio ja tarkastele tiedostoja. No siitä sitten painoin ja se näytti levyllä olevat tiedostot, mutta mitään niistä ei saanu auki. Eli peli, jonka ostin ihan oikeella rahalla saatana ei suostu aukeemaan normisti, että mitä pitäis tehdä???????? Help, I need somebody, Help, not just anybody, Help, you know I need someone, help.
Autorun toimii tietoturvasyistä uudemmissa Winkkareissa hieman eri tavalla. CD- ja DVD-levyjen kanssa Autorunin pitäisi kyllä toimia, kunhan valitsee sen Run setup.exe tai install.exe -valinnan. Steam on pakollinen tuon pelin kanssa.
Juu siitä cd1 valitsin sen setup.exe ja siitä sai asennettua sen steamin, mikä se on.? Mutta tolla cd2 ei oo muuta vaihtoehtoa ku se: avaa kansio ja tarkastele tiedostoja?!
Mitä vittua? Nyt tajusin, että ton auto.runin saa automaattiseksi peleillekkin ja vaihdoin sen ku siinä luki: "kysy aina" laitoin että asenna tai suorita. Niin nyt se levy siis se cd2 sanoo heti ku sen heittää koneeseen, että "E:/ sovellusta ei löydy" ja toi E:/ on siis vissiin se mun cd-asema eli mitä toi tarkottaa? Eikö se levy toimi? Sen accountin tein steamiin, mutta ei siitä mitään modern warfaree päässy pelaan, voisko joku kertoo mikä se on. Auttakaa kauhee peli himo. Uus läppäri ollu mulla kohta viikon ja mä en saa tota peliä toimiin!!!!!!!!!!!!!!
Okei kiitti hyvä ohje, onnistui siihen asti ku tuli toi tuotetunnus kohta, se sano että käytössä oleva tuotetunnus. Ostin tän pelin kaverilta, mutta eikai se nyt siitä voi olla kiinni. Että tän saa vaan yhelle koneelle? Voihan tän ladata netistäkin laittomasti tän pelin??? Miten voi olla näin vaikeeta!! Tarkoitan siis, että onko tää kertakäyttö kamaa tää cd?
Tuosta se juuri on kiinni, jos kaverisi on pelin asentanut. Peliä asennettaessa on luotava Steam-tunnus tai kirjauduttava Steamiin olemassa olevilla tunnuksilla ja tähän käyttäjätiliin peli sidotaan. Tässä tapauksessa siis kaverisi pelitiliin.
Ei vittu kuka idiootti on keksiny ton steamin. no sit vaan katotaan mitä kaveri sanoo. Niin muuten, jos kaveri ei enää pelaa sitä kuitenkaan niin pystyykö se poistamaan ne, niin että se tuotetunnus toimii mulla vai pitäiskö mulla olla sen login tunnukset. Miten porukka voi sit saada ton laittomasti ladattavan toimimaan?
Pelejä ei saa irti Steam-tileistä, kun ne on kerran sellaiseen liittänyt. Eli pitää pelata peliä kyseisellä Steam-tilillä.
Tuohan käy laittomuuksien kautta sillä tavoin, että kun lataat tuon, on siinä vain tuo yksinpeli moodi joka toimii. Mutta kun googletat "alteriwnet" niin löydät sieltä kaiken tarvittavan tuohon multiplayer peliin. Tämä alteriw on ilmeisesti joku porukka joka on häksännyt omat serveritouhut tuohon peliin ja pääset sitä kautta pelaamaan.