vois vähäsen auttaa . sain viime jouluna pspeen mutta sain siihen vähän aikaa sitten vasta usb-kaapelin. olen yrittänyt ladata koneelta musiikkia ja kuvia laitteeseen mutta mitään ei tule muistikortille. miten minä lataan kuvia ja musiikkia ? olen siirtänyt niin että painan kuvankohdalta kopio ja sitten muistikortin kohdalla että liitä . mitään ei vaan jää kortille. pitääkö minun asentaa jotain koneeseeni?
Tee sinne muistarin juuren MUSIC kansio ja sinne laitat musiikit, ja sitten PHOTO kansioon tulee kuvat.
Muistikortin kansioon PSP alakansio MUSIC tai PHOTO. Tiedostot suoraan sinne. Osa ohjelmistoversioista ei tajua enään, jos on esim knasion: PHOTO alakansiossa.
tein niinkuin neuvoitte ja sain kuvat ja muusiikin koneeseen mutta en voi kuunnella musiikkia! miten voin ?
kyllä mulla oli äänet päällä . siihen tuli vaan että pitää tehdä joku asetus . mutta kun painoin sen asetuksen kohdalta niin se tarvitsi netin . eli kun haluan kuunnella musiikkia pitääkö minulla olla netti kytkettynä koneeseen (psp)ja että mistä saan siihen netin ??