miten pois elbycheck.exe

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by hrz, Mar 24, 2003.

1. hrz

hrz Member

Trophy Points:
    16
    minulla on xp käyttöjärjestelmänä ja ongelmana on hidas käynnistyminen. kone ruksuttaa useita minuutteja ja taskmanagerista olen huomannut että viivytyksen syynä on elbycheck.exe, joka liittyy clone cd:hen. olen ottanut clonesta pois ruksit "tarkista uusi versio automaattisesti netistä" ja "lataa levyt automaattisesti", mutta silti tämä elbycheck jauhaa menemään. onko mitään keinoa saada ko. systeemi pois käytöstä (muuten kuin poistamalla koko clonecd)?

2. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Start (käynnistä) -> Run (suorita) -> msconfig. Sieltä viimeiseltä välilehdeltä otat ruksit pois niistä ohjelmista, joiden et halua käynnistyvän automaagisesti.

3. Hjarde

Hjarde Member

Trophy Points:
    16
    Voithan myös kokeilla regcleaner -ohjelmaa jolla voit siivota rekisterin ja myös poistaa turhat ohjelmat käynnistymästä automaattisesti. Hae vaikka googlella sitä niin pitäisi löytyä.

4. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    Kato, onko siellä tehtäväpalkissa jotain CloneCD:n kuvaketta tms. Mielestäni CloneCD oletusarvoisesti laittaa CloneCDtrayn automaattikäynnistykseen jolloin se käynnistyy windowsin käynnistyksen yhteydessä. Jos kuvake löyty, klikkaa sitä kakkosella ja poista se rasti siitä CloneCD trayn automaattikäynnistys tms.

Share This Page