Miten poistaa Windows 7

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by zaceee, Jul 15, 2010.

1. zaceee

zaceee Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo eli ihan alkuun, tiedän todellakin että täällä on ohjeet formatointiin ja alustamiseen, en kuitenkaan löytänyt tätä vastaavaa:

Poltin 32bittisen seiskan dvdlle datalevyksi niin että siellä on kansio 32bit jonka alla on itse tiedosto .ISO , info filu ja .txt jossa serialit. Haluaisin saada koneen ihan puti puhtaaksi, mutta kun yritän vaihtaa BIOS asetuksia niin, että se boottaisi tolta dvd:ltä, ei onnistu, se käynnistää windowsin. MUlla on tässä rinnakkain xp ja seiska. Kun käynnistän levyn kun kone on auki, siinä ei ole muuta vaihtoehtoa kun ''install now'' joten mitenkä voisin edes alustaa C: aseman kun ei se siihen anna mahdollisuutta asennuksessa vaan asentaa sen siihen päälle tylysti. Ei edes alustanut muita asemia, mulla on E,F 150gb, alustin ne komentorivillä kuitenkin pika alustuksena sitten manuaalisesti. Mutta niin, onko vinkkejä? Tarkotus olis saada ihan puti puhtaaks kone ja sitten seiska juureen.

Kiitos jo etukäteen, jos tosiaan löytyy hyvät ohjeet aiemmista keskusteluista niin linkittäkää ihmeessä, etsin yli tunnin koneelta mutta ei mun hakusanoilla löyty päätin nyt sitten avautua teijän harmiksi taas.

Last edited: Jul 15, 2010
  2. Dreamlore

Dreamlore Regular member

Trophy Points:
    46
    Jos vaikka polttaisit sen imagena etkä datana, niin alkaa taika tapahtumaan.

Jos pitää warettaa niin opetellaan edes sitten perusteet.

3. zaceee

zaceee Regular member

Trophy Points:
    26
    Oliko ohjeesi mielestä aiheellinen ja asiallinen?
    Vastasiko upea vinkkisi kysyttyyn aiheeseen?
    Kuinka hienona nörttinä itseäsi pidät, kun arvostelet auttamisen sijaan?
    Noh, näitä saamattomia Suomesta kyllä tarpeeksi löytyykin :)
    Älä ihmeessä vastaa, tiedän että susta ei mitään apua täällä kenellekkään ole. Mutta yrittäisit edes, voisit yllättyä itsekkin. Toivottavasti Mode nappaa tämän. Tuskin panee pahakseen.

4. muranziel

muranziel Regular member

Trophy Points:
    26
  5. zaceee

zaceee Regular member

Trophy Points:
    26
    Kiitoksia paljon :)nyt on seiska juuressa

Share This Page