Hei! Täällä kun on niin fiksua porukkaa, niin tietäiskö kukaan miten saisin poistettua muutaman tiedoston koneelta. Muutama on ollu tosi kauan jo koneella ja pari tuli eilen. Olen yrittänyt sillä ohjelmalla move on boot, tai joku sellanen mutta ei onnistunu...kun löysin sen tiedoston luettelosta se ohjelma ilmoitti että tiedostoa ei ole olemassa (tai tiedosto nimeä ei ole olemassa) olen myös kokeillut resurssienhallinnan kautta turhaan. Ja kokeilinhan myös neron kautta tiedostoja selaillessa mutta sieltäkin tuli vaan että X ei voi poistaa. Mainittakoon vielä että kun ihan normaalisti haen tiedostot esille, ja klikkaan oikealla napilla, niin se luettelo mikä tulee on ihan erilainen kun normaalisti. elikkä siinä ei ole olleenkaan sitä poista valintaa eikä kyllää niitä kopioi ja liitä juttujakaan. Olis kiva päästä jo eroon näistä kiusaajista! Auttakaa!
sain ne tänään poistettua...olin jo aikaisemmin yrittänyt poistaa useita kertoja sen koko kansion missä nämä tiedostot oli, mutta en ollu koskaan onnistunu..tänään sitten kaveri kävi kylässä ja ehdotti sitä samaa poistoa, ja yhtäkkiä ne olikin roskakorissa.. ja ei muuta kun roskis tyhjäks ja sit kyllä muistaa ettei sieltä netistä kannata ihan kaikkia tiedostoja ladata! hyvää joulua!