Miten poltan vcd:n cd:lle

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by Plink, Apr 29, 2002.

1. Plink

Plink Guest

Mulla on nero ja se ei ala polttaan niitä vaan vaati jotain plug in ohjelmaa joka on tietysti maksullinen onko jotain vinkkejä miten homma hoituis ilman sitä? ja jos kertoisitte miten teette sen itse. olisin hirmu kiitollinen sillä alkaa koneesta tila loppua...

2. ricardo

ricardo Guest

Hanki Nerosta uudempi versio.Se tekee Vcd:n heittämällä ilman mitään plugineja.Sensijaan jos meinaat tehdä Svcd:n,niin Nero vaatii sen pluginin.

3. dRD

dRD I hate titles Staff Member

Trophy Points:
    143
    ricardo: Eieieieieieieiiiiiiiiiiiiiiiiii! Neron "pluginit" ovat pakkereita, vieläpä uskomattoman **skalaatuisia pakkereita.

Eli jos sinulla on MPEG-1 -tiedosto, joka on VCD-speksien mukainen, yksinkertaisesti vain poltat sen Nerolla näiden ohjeiden mukaan:

http://www.afterdawn.com/articles/archive/nero_videocd_guide.cfm

tai MPEG-2, niin SVCD:ksi näillä ohjeilla:

http://www.afterdawn.com/articles/archive/nero_supervideocd_guide.cfm

...jos taas Nero valittaa "not valid VCD stream" tai vastaavaa, niin suosittelen heittämään leffalla vesilintua, esim. harmaalokkia, sillä uudelleenpakatessa kuvanlaatu laksee hyvin lähelle vuonna 72 kuvattuja kaitafilminauhoituksia, jotka on säilytetty homeisessa autotallissa vuodesta 73 lähtien. Jos tästä huolimatta on "tarve" saada leffa kaikesta laadunräjähtämisestä huolimatta VCD:ksi, niin TMPGEncillä pakaten, marsmars ja sitten uusiksi Nerolla poltto.

4. Plink

Plink Guest

oon ripannu ne leffat sillä smartripperillä ekö sen neron pitäis sillon ihan normaalisti polttaa se?

5. Boulder

Boulder Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei se rippaaminen vielä riitä, sehän on vain elokuvan kopioiminen levyltä kiintolevylle. Leffa pitää vielä muuntaa MPEG-1 -muotoon (jos kerran VideoCD:n haluat tehdä) ja siihen voit käyttää vaikka TMPGEnciä. Ohjeita löytyy about sata miljoonaa vaikka afterdawnista.

Share This Page