siis mulla ois eräs dvd tallenne 4,5 gigaa ja 8, 5 gigaa ladattuna netistä ja miten ne purkaa joko dvdlle tai koneelle? mulal on koneella vaan joku typerä NTI ohjelma jonka tiedostomuotoa tuo muka näyttää olevanm en tajuu siis millä ohjelmalla tuon tiedoston polttas dvdksi ei tuo NTI siitä tajuuu mitään! joskus oli joku samanlainen ja suoraan sain sen purettua dvdksi konelle ja siitä voi katsella sitä suoraan
Missä muodossa ne on? Jos pakattu, niin pura joko winrar tai 7zip ohjelmalla. Onko sulla VIDEO_TS ja AUDIO_TS kansiot? http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd-9_dvdr-levylle_dvd_shrinkilla.cfm
siis kun mulla on koneella joku typerä NTI cd & DVD maker ja nuo ladatut dvdt tulevat siinäö muodossa Esim Steve Vai Astoria NTI iso file 4,5 gigaa tuo on siis jo purettu tiedosto win rarilla, muutta jotenkin pitäs tuo tiedosto saada joko poltettua dvdksi tai tai sitten purettua koneelle niin että sitä voi katsoa itsestään se ei aukea kuin tuohon NTI dvd makeriin jota en osaa käyttää mikä ois helmpompi dvd ohjelma joka purkaa tuolaiset tiedostot koneelle tai jola polttaa dvdksi`?
siis video ts ja audio ts tiedostoo ei ole. MUlla oli vastaavanlainen dvdksi tarkoitettu tiedosto jonka jollain sain purettua juuri video ts ja aduio tsKsi koneelle ja koneelta katson sitä kuin dvdtä jollain dvd soittimella siis. mutta miten nuo ladatut tiedostot tehdää audio ts ja video tsksi?
.iso on image tiedosto (levykopio) Poltto onnistuu esim. Nero-ohjelmalla tai sinun NTI DVD Maker ohjelmalla. joten olettaisin dvd-imagen polttamisen onnistuvan samaan tapaan...