miten pystyn asentaan tän tiedoston`?

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by superanz, Mar 22, 2005.

1. superanz

superanz Guest

imutin yhen tiedoston (laillisesti) azureuksella... sitten vähän selailin sen tiedoston lataus hakemistoo ja kaikki tiedostotyypit on jotai ihme juttuja... 31 rar tiedostoo ja 32 ihme tiedostoo.. noista ihmetiedostoista sen verran että tiedosto type on joissakin.. noh sanon vaan nää typet. elikkä 1. r30 tiedosto 2. r31 tiedosto 3. r32 tiedosto 4.r33 tiedosto 5.r34 tiedosto 6. r35 tiedosto 7. r36 tiedosto 8. r37 tiedosto 9. r38 tiedosto 10. r42tiedosto 11. r39 tiedosto ja noita jatkuu.. niitä on yhteensä 31. eli mitä mä noille teen??

2. jannne

jannne Regular member

Trophy Points:
    26
    WinRARilla aukaset. Hakua saa ja pitääkin käyttää.

3. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Niinpä niin... Eli jos et jo hoksannu ni ne [bold]kaikki[/bold] on rar tiedostoja.

4. gerbiili

gerbiili Active member

Trophy Points:
    66
    imutin yhen tiedoston (laillisesti) azureuksella
    *naureskelee itsekseen*
    kunhan naureskelin tuota aloitusta, mistään en syytä..

5. urnin

urnin Regular member

Trophy Points:
    26
    Toi "(laillisesti)" oli kyl vähän huvittava :) mutta toisaalta ilman sitä ensimmäiset viestit valittais piratismista. Onko kellään muuten tietoo miks noi tiedostot on usein aluks rarreja? Kovalevytila tahtoo loppuu ku haluu jatkaa niitten jakamista ja samalla haluis pitää niit ihan oikeessa muodossa (esim. .avi)? Aika tyhmää pitää 700 megan tiedostoo koneella kahessa muodossa. Liittyykö noi useat rar tiedostot vaan siihen leffan pilkkomiseen?

6. timo82

timo82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kai siinä yritään ehkästä kokonaan uudelleen imuttamista.
    Jos tiedonsiirrossa tapahtuu joku errori niin ei tarvii imuttaa kaikkia uusiksi vaan se yks pala.

7. superanz

superanz Guest

kiitän ja kumarran.. kiitos teille kaikille

8. pkaksp

Trophy Points:
    128
    Tuo on totta. En nää tuos itsekkään mitään järkeä. Sen ymmärrän et jos kokonainen dvd on pakattu rar:illa mut et yks 700 megan avi... ei ymmärrä..

Ei tällä mun tietääkseni oo mitään tekemistä leffan pilkkomisen kans. Winrar vain pakkailee suuret tiedostot näin.. eli moneen tiedostoon...

9. gerbiili

gerbiili Active member

Trophy Points:
    66
    ei winrar niitä niin pakkaa, se pitää itse valita. voit valita että pakkaa pienempiin tiedostoihin, muuten kyllä tekee ison paketin.

10. akukalle

akukalle Regular member

Trophy Points:
    26
    ymmärteekseni syy on siinä että jos joku kohta korruptoituu niin sitten ei tarvii kokohommaa ladata uusiks vaan yks 15 megan pätkä. itseäni auttanut muutaman kerran....

11. pkaksp

Trophy Points:
    128
    Jees jees... En vain itte koskaan pakannu rar:illa. Eli oon vain purkanu näitä ja muuten sählänny niitten kans. Pakkaamiseen oon käyttäny yleensä aivan eri softia sit.. :)

12. download

download Active member

Trophy Points:
    66
    Akukalle on täysin oikeassa ja lisäisin vielä että jos se tiedosto on pilkottu niin sitä pystyy lataamaan usealta samaan aikaan jos vain löytyy. Eli nopeuttaa jos muuten tulis hiljaa per filu. Kuitenkin olen huomannut että jotkut jättää sitten puretun imagen samaan kansioon rarrien kanssa ja jos alat ladata koko kansiota niin tulee sama tavara tuplana. Eri muodoissa vain.

Share This Page