Kuulkaas olisi seuraavanlainen ongelma: Ensin kiitokset, Pitkällisen puurtamisen jälkeen olen saanut BSPlayerin muodostaman DIVX kuvan näkymään TV:n ruudulla S-VHS tasoisena. Kiitos siitä tämän foorumin aikaisemmille threadeille. Ongelmana on nyt vaan se että tekstitykset jotka näkyvät samaan aikaan PC:n ruudulla, eivät näy television ruudulla. Osaisiko joku kertoa mistä tämä johtuu? Näyttönä on Geforce 4 Ti 4200 ja käytän ajureiden mukana tullutta nView'n softaa, overlay asetuksista valitsin täyskuvan sekundäärinäytölle, tässä tapauksessa TV:n ruudulle. Tämä oli ainut keino jolla sain kuvan telkkariin kokonäytöllä. Olen kokeillut nview'n valikot läpi, mutta ei tunnu tulevan valmista. Osaisiko joku kenties auttaa miten tektitykset saisi mukaan tv:n kuvaan. T. Doe
Kokeilepa TVTool softaa. Erittäin näppärä ja monipuoliset kuvan muokkaus ominaisuudet sisältävä softa nVidian korteille..
Niin, onko sillä merkitystä että PC:n ruudulla ei ole sama kuva kuin TV:ssä? Tarkoitan sitä että jos avaan BSPlayerillä leffan vaikka pienessä ikkunassa, ottaa ajureiden nView-ohjelmisto BSPlayerin tai vaikkapa Media Playerin kuvan haltuunsa (koska olen näin määritellyt nView'n overview valinnoissa), sitten se switsaa resoluution ja laittaa sekundääriruudulle (TV:hen) kokokuvan nätisti mutta ilman tekstityksiä. Näin voi periaatteessa konetta käyttää vaikka surffailuun samaan aikaan kun leffa pyörii telkkarissa. Tämän overview-asetuksen jouduin tekemään siksi koska kaikilla muiila asetuksilla Windowsin kuva näkyi ihan hyvin telkussa mutta se saamarin divx kuva ei näkynyt vaan ikkuna oli ihan musta koko ajan. Itse asiassa ikkunan tai kokokuvan kuva oli musta, mutta jos leffassa kelasi tai hyppäsi johonkin kohtaan niin BSPlayerhän näytti hetken missä kohdassa ollaan eli 0:20:15. 15% tms, tämä näkyi kyllä ruudulla, weird? Sain kyllä kuvan laajennetulle työpöydälle kakkosruudulle jollain ihme asetuksella mutta se oli semmoinen interleissattu tms missä reunat olivat ihan säröiset, ei sellaista kuvaa voinut katsoa. Sitten luin afterdawnista vinkin overview asetuksista ja nyt ainakin kuva tuli ruudulle. Divx-ajurit on asennettu Nimo ver 8:sta. Sen verran olen saanut tämän päivän aikana neuvoa toisista lähteistä että Nimosta ei saisi asentaa Direct VobSUb:n ajureita, erityisesti DirectShow filter aiheuttaa ongelmia. Jos nuo ajurit ovat asennettuna, niin ne pitäisi poistaa. Jos käyttää softaa, mikä osaa näyttää subut itse esim BSPlayer, niin VoBSubeja ei kuulemma tarvita. Onko kenelläkään tästä kokemuksia? Ajattelin illalla kokeilla TV-View:n softaa jos vaikka toisi apuja. Kertoilen myöhemmin kuinka kävi.