Hankin eilen leffan nimeltä Street Fighter II - The Animated Movie. Olen nyt selaillut eri sivuja, missä mainitaan että kyseisessä leffassa ON suomenkieliset tekstitykset, mutta nyt tuleekin sitten kysymys: Mistä ja miten saisin hankittua nuo tekstitykset tuohon leffaan? Minulla on jo leffa muttei tekstityksiä suomeksi! Olen kerran katsonut sen läpi ilman tekstityksiä, mutta haluaisin saada siihen tekstitykset! Koitin myös toistaa BSPlayerillä tuota leffaa, mutta se näemmä näkyy parhaiten VLC Media Playerilla. Ja vaikka saisinkin tekstitykset, en tiedä miten ne sää näkymään VLC Playerissa. Apua?
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/87718 tuossa opasta VLC tekstien kanssa, uudemmissa versioissa pitäisi riittää että teksti on samalla nimellä kuin elokuva. Esim. mun_leffa.avi mun_leffa.sub (tai .srt, .ssa tai vastaava)
Joo mut siis kysymys olikin pääasiassa että [bold]mistä[/bold] saisin tuohon leffaan tekstitykset, kun niitä ei itse leffassa ole.
Saakos täällä muuten antaa niitä linkkejä? (muistan että jokin aika sitten ei saanut...) Mutta varman www.google.com auttaa. Koita vaikka hakusanoilla DivxFinland tai DivxNurkka...