Oon ladannu bitCometilla yhen pelin.... Miten saan sen avattua sen??? joku järjestelmävalvoja valittaa siitä teidostosta, että se on puutteelinen
Laitatko vähän enemmän infoa vielä, eli missä muodossa peli on, eli onko se pakattu vai image? Sitten, että mitä yrität tehdä silloin, kun se herjaa tuota puutteellisuutta?
Onko siellä hakemistossa monia tiedostoja, vaikkapa 50-60? Yleensä jos näin on, niin se on rariksi pakattu, jolloin tarvitset vaikkapa winrarin, että voit purkaa sen. Purkamisen jälkeen sinulla on image-tiedosto(ja), jonka/jotka voit sitten mountata tai polttaa levylle. Jos et image-tiedostojen päälle tajua, niin niistä on riittämiin ohjeita niin täällä afterdawnissa kuin muillakin sivustoilla.
Doodi. Elikkä lataile vaikkapa WinRAR ja pura se paketti. Sitten Daemon Toolsilla mounttaat sen image-tiedoston ja asennat. Molempiin ohjelmiin löytyy ohjeita ympäri nettiä, googlettamalla saa paljon apua sekä selailemalla AfterDawnia. P.S: Jos aloittelija olet, niin älä sotke tuota "image"-tiedostoa mihinkään kuviin liittyviin, se ei ole "kuva" Joskus pienenä jolppina monia, monia vuosia sitten allekirjoittanut nimittäin sotki
Mihin paikkaan meinaan mun pitäis eka mennä? ymmärrän ymmärrän kyl muuten mutku se menee melkein joka paikasta minne sattuuki! eli mihin tiedostoon mun eka pitää mennä et voin purkaa! pitääkö tiedosto poistaa biTcometist??