minulla on dvd to vcd svcd avi converter ohjelma,mutta miksi en saa kuvaa terävän hyväksi.onko se mahdollista ollenkaa.olisikohan tästä ohjelmasta jollain vähän tarkempia ohjeita minulle,vai oliskohan mahdollisesti joku muu hyvä ohjelma millä saisi avi taikka mpg muotoon nuo elokuvat...
nyt sain paremman kuvan tolla auto gk:lla,mutta miksi en onnistu kun laitoin valmiin dvd elokuvan ja yritin sitä tekstitysten kanssa. niin tulee tällainen ilmoitus-too many pictures per GOP (=500) DGindex will terminate..mitä pitää tehdä
onko tuon tarkoitus kestää tuolla auto gk:lla noin kauan kun kun muunnan sillä elokuvani.pienemmätkin videon pätkät kestävät kauan,onko minulla jotain säätöjä siinä väärin vai mistä johtuu,ja sit minulla sammui kone kesken kaiken itsestään.....
Jos kone sammuu kesken kaiken, se voi ylikuumentua. Ja noissa muunnoksissa kestää, kuvanlaatu on kyllä parempi kuin noilla one click softilla. Oletko ripannut tuon DVD:n miten?
too many pictures per GOP (=500) mitä tämä ilmoitus tarkoittaa tossa autogk ohjelmassa,kun yritän valmiin elokuvan tekstien kanssa ripata koneelleni mut ei onnistu,vai mitä siinä oikein pitäis tehdä
Nyrkisääntönä vois pitää ainakin 64 Athlon 3200:sella, että rippaus kestää kaikkine vaiheineen suunilleen puolitoista kertaa elokuvan pituuden, yleensä ehkä pikkasen yli, Xvid ja Dixd koodekkeja käytettäessä (Eka passi suunilleen puolet ja toka koko elokuvan pituuden). x264:ää käytettäessä kestää huomattavasti kauemmin. Tollain siis yleensä mulla ja tää on vaan yhden koneen arvio, mutta antaa kyllä johonkin päin suuntaa. Niin tietenkään en laskenu tohon mukaan DVD Decrypter ja DGindex vaihetta vaan pelkän rippauksen valmiista Avisynth dripistä. Jos tohon alkuvalmisteluun jotain yrittäs sanoa, niin alle puolituntia siihen menee ehkä en oo ikinä kovin tarkkaan tullu katsoneeksi.
DVDDecrypter tai AnyDVD ohjelmalla tuon elokuvan rippaus aluksi kiintolevylle, sitten AutoGK:lla toimiin.