Kun koitan kääntää DVD2AVI ohjelmalla avia niin se luo aina kaksi avi raitaa jakaen leffan keskeltä kahtia. Haluan sen yhteen avi tiedostoon ja sitten levylle. Ohjelma toimii muuten hienosti. Mitä asetusta pitäis muuttaa? Ja muuten tietääkö kukaan miten kaksi WAV tai muuta ääniraitaa liitetään taksin yhteen? Kummatkin ovat samasta leffasta joka on jaettu kahtia - leffaa en voi liittää kun se ei toimi kunnolla.
teeppäs täman mukaan alku http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd2vcd_smart_d2v_tmpg_suomeksi.cfm
Tuon artikkelin olen jo opetellut ulkoa aikaisemmin. Kysymykseni oli että kun teen AVIa DVD2AVI ohjelmalla suoraan niin ohjelma puolittaa avin ja täällöin toisen "CD:n" alkuun tulee vihreää häiriöö jolloin en voi näitä liittää keskenään (hyvällä kuvanlaadulla). Miten sen asetuksen saan pois päältä? Niin että minulle tulee vain yksi avi kyseisellä ohjelmalla?
Ohjelmalla voi kääntää leffan suoraan Divx formaatiksi tai Xvid leffaksi - Tästä olisi ollut hyötyä kun yritän lisätä siihen pysyvät suomalaiset textit ja kääntään leffan tämän jälkeen DVD formaattiin, mutta ilmeisesti tuo jäi vain yritykseksi koska avi paketeja tulee aina kaksi. Olen yrittänyt sivuilta löytämilläni toisellakin tavalla tuota hommaa mutta VobSub ei käynnisty TMPGEissäni ja siihenkään en ole löytänyt syytä kun asetukset pitäisi olla ihan oikein. WAV tiedostot sain jo liitettyä, mutta siitä ei ollut minulle mitään hyötyä - tarvii taas jatkaa harjoittelua...
elikä sinulla on elokuva dvd levyllä ilman tekstejä ja kovalevyllä siihen tekstit mitkä pitäisi saada kiinteänä kuvaan ja siitä uudelleen dvd levylle??
kyllä, mutta jos on noihin texteihin olis jokin konsti jolla ne sais tohon VOBiin suoraan niin sehän olis viellä parempi vaihtoehto. Tekstin on tälläset .sub päätteiset.
juu eli todellakin parempi olisi jos ne saisi liitettyä vobiin. ainut mitä en itse ole kokeillut ni juuri tuota tekstin formaatti muunnosta mutta kyllä sen pitäisi onnistua. ja liittämisestä jutta on tässä http://users.evitech.fi/~samulib/DVD-R_2.htm (tietystihän jätät tuon pakkauksen huomioimatta)
moi! mulla on p2 500mhz ja muistia 327mb ja dvd asema... mitä tarvitsen että voin tehdä dvd leffasta avin yhdelle cdeelle ??? tai mpeg loppusen kahdelle cdeelle ??