Miten saan Media Player Classicilla......

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by W.A.R., Oct 30, 2007.

1. W.A.R.

W.A.R. Regular member

Trophy Points:
    26
    soimaan koko levyn koneeltani??
    Eilen se vielä toimi kun maalasin kaikki biisit ja valitsin AVAA SOVELLUKSESSA...,ja valitsin juuri tuon MPC.n.
    Nyt kun tässä halusin kuunnella taas samaan tyyliin musiikkia niin eipä tuo soita kuin reapettina yhtä ja samaa biisiä.
    Mitään muutoksia en oo ko softaan eilisen jälkeen tietenkään tehnyt.
    Että vinkkejä asetuksiin jne.

2. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    Raahaa ne biisit sinne soittolistaan, mutta miten tämä liittyy P2P-protokollaan ja sen ongelmiin?

:D

3. W.A.R.

W.A.R. Regular member

Trophy Points:
    26
    Mää sain sen toimimaan ainakin niin että avaan *itse* MPC.n ensin ja sieltä menen kansioon jossa on musat ja klikkaan siniseksi yhden ja painan CTRL+A-nappeja jolloin kaikki muuttuvat tietty siniseksi.
    Sorry jos tää meni vahingossa väärään paikkaan,mutta täältä minä oon kysellyt kyllä ennenkin kaikenlaisiin ongelmiin kysymyksiä,ja ei kukaan ole vielä sanonut että "väärä osasto".:=)

4. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    Eipä tuo minua haittaa, tiedän vain sivustolla olevan tapana huomauttaa jos viesti on väärällä alueella, aivan sama minulle. MPC:llä voi helposti soittaa soittolistoja add/enque playlist- komennoilla, mitkä löytyvät valikoista, jos MPC on oletussoittimena. Lisätä voit biisejä juuri noin tai raahaamalla. Mutta jos valitset uuden kappaleen tai kappaleet ja painat play, silloin vanhan soittolistan biisit häviävät, jos et ole tallentanut soittolistaa.

olipahan sekavaa..kokeilemallahan nuo selviää.

5. W.A.R.

W.A.R. Regular member

Trophy Points:
    26
    Thanks neuvoista.
    Kaverini antoi hyvän vinkin.
    Painaa CTRL+7 ja tulee soittolistaa.
    Sinne sitten musaa/videoita niin paljon kun jaksaa ja ei kun menox sano Annie Lennox.:=D

Share This Page