miten saan nerolla teksitykset elokuvaan

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by bongari, Nov 30, 2006.

1. bongari

bongari Guest

miten saan nerolla tekstitykset elokuvaan,vaikka minulla on k-lite codec pac ohjelma,ja siinähän pitäis olla kaikki tarvittava softa,mutta sensijaan dvd santa ohjelmalla pystyn polttaan leffan tekstien kanssa,mutta haluaisinkin tietää että miksi se ei onnistu nerolla,ja mikä olisi hyvä ohjelma että sais parhaan mahdollisen äänen laadun leffaan.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Ei onnistu Nerolla (eli se ei tue tekstejä, käyttää omaa filter ketjuaan). Tuossa äänenlaadussa tuskin pitäisi olla isoa eroa. Jos elokuvassa on AC3 äänet valmiina niin yleensä ohjelmat pitävät ne sellaisenaan mukana. Ja yleensä tuo äänen pakkaus perustuu FFMPEG:iin kaikissa noissa ohjelmissa, joten äänenlaadussa ei pitäisi olla kovasti eroja.

http://www.nefernetti.com/divx-xvid-dvd_lle.htm
    http://www.nefernetti.com/filmmachine.htm
    tuossa pari ohjelmaa jos tekstit tarttee ja DVD-Video levyä on tekemässä.

3. bongari

bongari Guest

onko nuo ohjelmat vain kokeiluversioita,vai ihan täysiversioita ja ilmaisia,niin ja olisin sitä kysynyt että miksi mulla menee aina toi nero jumiin kun yritän polttaa useampaa eri kohdetta siis kun lisään tiedot siihen projektoriin ja sitten sen jäkeen se rupee muuntaan niitä tiedostoja ja siinä kestää joskus monta tuntia että sen saa poltettua levylle..mistä johtuu

4. OneMember

OneMember Active member

Trophy Points:
    78
  5. bongari

bongari Guest

niin mulla se menee aina jumiin,varsinkin sillä jos poltan monta eri tiedostoa,ja poltto kestää useita tunteja ja sit se vaan tyssää johonkin kohtaa,ja siinä kohtaakin se menee jumiin kun yritän luoda niitä kappaleita[quote[/quote]..

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Videoiden muuntaminen DVD-Videoksi ei ole maailman nopeinta puuhaa (varsinkin jos sen tekee Nero Vision:illa).
    FilmMachine on ilmainen.

Share This Page