Miten saan poistettua häiritsevän tiedoston?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by stopGOu, Nov 13, 2005.

  1. stopGOu

    stopGOu Member

    Joined:
    Nov 13, 2005
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli, ongelmani on kyllä ehkä aika pieni, mutta hain tänään päivityksiä yhteen peliini. Latasin tiedoston työpöydälleni. Tiedoston olisi pitänyt olla tietenkin pakattu tiedosto, jossa olisi ollut päivitys, mutta siihen tuli vain semmoinen valkoinen/tyhjä kuvake, en tiedä miksikä kutsutaan, ja nyt sitä ei saa poistettua. Olen aika nubu näissä asioissa kun olen vasta saanut koneen, joten pieni jelppi olisi ihan mukavaa, sillä se häiritsee minua aika paljon, ei viittisi aina kahtella tommosia turhia tiedostoja työpöydällä, joilla ei tee mitään.

    Muistaakseni se valittaa että, ei voi poistaa koska lähde tai kohde tiedostot saattavat olla käytössä. Näitä on ollut minulla kyllä aika paljon ennenkin, mutta ne ovat lähteneet kun olen bootannut koneen.

    Mistähän saisin poistettua tuon ärsyttävän tiedoston, en muista miltä sivulta hain päivityksen, saattoi olla joku aika hämärä sivu :(, olisiko mitään ohjelmaa tai jotain? t: pahasti vaivautunut
     
  2. -kemisti-

    -kemisti- Active member

    Joined:
    Jun 6, 2005
    Messages:
    6,305
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    96
  3. stopGOu

    stopGOu Member

    Joined:
    Nov 13, 2005
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kiitoksia! Tuo toimi, tuntuu olevan tää ihan hyvä sivusto :) vois pistää suosikkeihin, jos tulee muita ongelmia.
     
    Last edited: Nov 13, 2005

Share This Page