Tietokoneessa ei ole kuin yksi käyttäjä ja se olen minä. ja kun asensin ton ohjelman: Uniblue Registry Booster. Ja etsin netistä serialin siihen ja etsin ongelmia sillä, niin lähti tehtävienhallinta käytöstä ja lähti rekisterin muokkaus käytöstä. Se "uninstalloi" Task Managerin poisti useita kansioita ja tiedostoja C:\hp sta ja Common File: istä. Yhden ohjelman jouduin poistamaan kun se valittaa että ei pysty toimimaan. Sit nyt joka kerta kun avaan koneen tulee error: C:\WINDOWS\Config\lsass.exe ei löytynyt. Ja kun kävin katsomassa sitä kansiota, niin siellä ei ole mitään sisällä. Mistä johtuu? Ja kun menin tolle sivulle: www.serial99.com niin se muuttui minun internet explorerin kotisivuksi. Nyt olen estänyt koko IE:n toiminnat ja käytän FireFoxia. Tehtävien hallinnan sain takaisin käyttöön. Menin vahingossa asema D:n ominaisuuksiin ja järjestin levyn uudelleen, kun siellä oli windowsin uudelleenasentamiseen tarvittavat tiedot. Se poisti kokonaan kaikki tiedot joista olisi pitänyt tehdä uudelleenasennuslevy. Aseman koko oli 5 GB ja siellä oli tietoa 4.5 GB edestä. Voinko saada jostain uuden windowsin jotenkin?
Taisi Windows mennä uudelleenasennus kuntoon, nimittäin lsass.exe tiedoston pitäisi olla päällä kokoajan(?), sillä se on Windowsin oma prosessi. Ellet sitten saa sitä joltakulta. Minä en käyttäisi levyn uudelleen järjestämistä, sillä pari päivää sitten se teki Windows Vistani asennuksesta käyttökelvottoman. Se näytti, että poistettavaa on 864 Gt ja ihmettelin wtf ja klikkasin ok ja kaikki helkutin filut, paitsi ne jotka oli käynnistettynä, meni bittitaivaaseen. Konetta ei voinut tietenkään enää käynnistää uudelleen. Mikäs on käyttiksesi?