olen laittanut kaikkiin kieliasetuskohtiin finish mutta vieläkin kaikki valikot sun muut ovat ameriikaksi
Paljonhan kerroit ongelmasta.... Oletko juuri asentanut uuden käyttöjärjestelmän vai jonkun ohjelman? Asensitko englanninkielisen Microsoft Windows XP:n? Ongelma korjaantuu kun asennat suomenkielisen Microsoft Windows XP:n. Onko kyseessä Home Edition ja Professional versio? EDIT: Vain onko kyseessä Microsoft Windows Vista ja sen jokin versio?
tänään asensin käyttöjärjestelmän. En tiedä onko englannin kielinen mutta ainakin levyssä on suomen kielinen teksti ja löysin asetuksista suomen aika monestakin kohtaa ja vielä tuossa alapalkissakin lukee FI. ja vielä kyseessä on Windows Media Center Edition
mainittakoon vielä sekin että juuri asensin windowsin kun formatoin tämän koneeni ja paketin mukana tulleella recovery levyllä sen tein. Mutta tässä itse asiani sillä windows oli aikaisemmin suomenkielinen niin tuskin ne siellä kaupassa mitään englanninkielistä winukkaa koneen mukaan laittais.
xp media center on aina pohjimmiltaan englanninkielinen xp pro, johon on sitten laitettu maan mukaan MUI kielipaketti joka muuttaa valikot kyseiselle kielelle(huom jäjestelmä itsessään pysyy pohjimmiltaan englantilaisena). En tiedä miten kaikki OEM-valmistajat ovat media center asennuslevyt tehneet mutta olen nähny ainakin sellasen jossa sai valita mikä kielipaketti päälle asennetaan(suomi, ruotsi) vai vedetäänkö ilman MUI pakettia jolloin kieleks jää se pohjalla olevan englanti