Miten saan youtube -videon mp3 -muotoon?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by apinaessi, Feb 26, 2009.

1. apinaessi

apinaessi Member

Trophy Points:
    11
    Tälläinen aihe on jo, mutta en löytäny sitä millään. Olen kokeillut niitä kaikkia neuvoja, joita on siinä "alkuperäisessä" ketjussa, mutta ei auta. Kokeilin kaikki, ja sitten luulin löytäväni ratkaisun. Se; www.vixy.net, en muista oliko se juuri tuollainen, vaikutti helpolta. Sainkin sen, ja kun avasin tiedoston, siihen tuli teksti "Windows media player ei voi toistaa tuntematonta tiedostoa" Voisiko joku ystävällisesti tehä mulle sellasen palveluksen, että tekisi tuon jutun mun puolesta?

2. ballantin

ballantin Regular member

Trophy Points:
    26
    Mitä tarkalleen ottaen haluat? MP3 on ääniformaatti. Ei videota voi muuntaa ääniformaattiin. Vai haluatko pelkän ääniraidan?

3. friis

friis Active member

Trophy Points:
    66
  4. apinaessi

apinaessi Member

Trophy Points:
    11
    Tuohon viimeisimpään viestiin.. tää kone ei suostu lataa tota ohjelmaa. Ja siis haluan youtube -videosta, vaan sen "ääniraidan" eli siis sen äänen. Voisiko jompikumpi teistä tehä tän nopsaa mulle? en haluais sekottaa tätä konetta. Tässä linkki;

5. grinx

grinx Regular member

Trophy Points:
    26
    Ihan käypä ohjelma tohon on myös tubetilla niminen ohjelma
    http://www.download.com/TubeTilla/3000-2071_4-10822176.html sen lataat ja avaat ja pistät videon linkin siihen ja sitten get video ja sitten sieltä alhaalta to mp3. Ihan hyvin toiminu mulla vaikka josks valittelee jostai koko aja mut sit pistää vaan ok niin jatkaa normisti.

6. apinaessi

apinaessi Member

Trophy Points:
    11
    voi kiitos! Sain tuon TubeTillan toimimaan ja biisin mp3 -muotoon!:) tuhannet kiitokset!

7. grinx

grinx Regular member

Trophy Points:
    26
    Eipä kestä :)

8. friis

friis Active member

Trophy Points:
    66
    Toisin sanoen käytät internet exploreria ja sulla on siinä liian tiukat suojaus/sisältö asetukset...

9. apinaessi

apinaessi Member

Trophy Points:
    11
    Itse asiassa, en käytä Internet explorea, vaan mozila firefoxia, mutta ihan sama se on, ku sain jo tän asian toimimaan.

Share This Page