Ostin tässä jokin kaunis päivä sitten Nokia 6630 puhelimen Hyvinkään Experistä ja mukana tuli Sonera SurfPort-paketti SIIS JO asennettuna puhelimeen ja itselläni on Elisan liittymä. JOten tahtoisin tietää miten sen saa pois?? Hallinnassa näkyy "LM Pro"-ohjelma eli olen miettinyt olisiko se vai onko tuo Symbianin käyttöjärjestelmä, mutta ei siinä olisi järkeä, jos se näkyisi asennettuissa ohjelmissa/peleissä Uskaltaako tuon poistaa vai onko se joku tärkeä? Lisätiedoista ei ole mitään apua. En ole sitä tietääkseni itse asentanut.
Sitä ei taida saada pois muuten kuin softaamalla. Muistat vaan pyytää että sinne laitetaan se normaali softa. Ja maksaa 35€.
Siis se surfport paketti ei ole sen kummempi kuin: * Puhelimeen on laitettu surfport teema. * Puhelimessa on Soneran MMS/GPRS/WAP asetukset. Teema lähtee pois vaihtamalla se toiseen, ja toimivat asetukset voisttilata elisalta. Ei tarvita tuon kummempia hokkuspokkus konsteja.
- Teemaa ei voi poistaa. - Jokaisen juuri asennetun teeman Näytönsäästäjäksi menee SurfPort-näytönsäästäjä, joka häiritsee. - Asetukset olen vaihtanut ja poistanut Soneran.
Ei voi poistaa, mutta eipä se sielä listalla paljon häiritse. Ja näin vaihtuu näytönsäästäjä: Valikko|Teemat|Valinnat|Muokkaa|Näytönsäästäjä