Miten tällainen Windows Xp asennetaan?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by TeeNelkku, Oct 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TeeNelkku

TeeNelkku Member

Trophy Points:
    11
    Jep, minulla on koneellani rar -pakattu Windows Xp, joka on kopioitu paikasta X. Haluaisin asentaa tuon xp:n nykyisen tilalle ja formatoida samalla koko c-aseman. Kuinka tämä onnistuu? Tuon Xp:n asennusohjeisiin oli kirjoitettu näin:

1. Unrar and burn with Nero
    2. Install using this cd-key

Ymmärsin kyllä tuon, mutta silti on paljon kysymyksiä. Purettuani nuo rar -tiedostot sain tällaisen tiedoston: e-xpc2sp2k7.iso. Poltanko minä tämän vain sellaisenaan cd:lle ja koitan sitten bootata cd:ltä vai pitääkö minun avata se daemon toolilla ja sitten polttaa tiedostot cd:lle. Entäs kuinka nämä poltetaan Nerolla? Aivan normaalisti data discinä vai bootattavana discinä? Kokeilin molemmilla. Normaalilla poltolla ei alkanu boottaamaan ja boottaavalla discillä meni jonnekin ihmeen DR-DOSsiin??? Ei ymmärrä... Kertokaa viisaammat miten nää oikein asennetaan..

2. peta69

peta69 Guest

poltat vaan normisti sen ISO tiedoston, mutta älä kuitenkaan data levynä,ite käytän dvd decrypteriä noiden polttamiseen,onnistuneen polton jälkeen voit normaalisti asentaa sen.

3. GLSii

GLSii Regular member

Trophy Points:
    26
    Nerollakin saat poltettua kun avaat vaikkapa Nero Express:
    "Image,Project,Copy / Disc Image or Saved Project" ja kerrot sille missä se .iso -tiedosto sijaitsee.

4. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
    tiedostonimi kertoo että p2p verkosta ladattu xp pro... ei kovin virallinen?

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page