Miten tämä polttaminen sitten menee?

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by Hattis, Jun 14, 2006.

1. Hattis

Hattis Member

Trophy Points:
    16
    Elikkäs, kuvitellaanpa että minulla olisi tuollainen tiedosto, minkä halauisin polttaa normaalille DVD-R-levylle, mutta en tiedä miten. Niin voisiko joku kertoa minulle kohta kohdaltaan, miten tuo polttaminen onnistuu. Eli mitä kaikkia ohjelmia tarvitaan (mieluiten ilmaisia) ja mitä kaikkea tarvii tehdä että polttaminen onnistuu oikein. Sitten haluaisin myös tietää, miten tuo aluekoodi purku tehdään. Eli miten ja millä. Kiitos etukäteen, toivottavasti joku jaksaisi vääntää jonkinlaisen hyvän ohjeen.
    EDIT: Ja jos haluaisin myöt tekstit tähän elokuvaan minkä olisin polttamassa, miten se onnistuisi niin, että tekstit todella olisivat levyllä kun DVD-soittimella sitä katsoisin?

Last edited: Jun 14, 2006
  2. jali89

jali89 Member

Trophy Points:
    16
  3. Hattis

Hattis Member

Trophy Points:
    16
    Kiitos! Katselen näitä paremalla ajalla, mutta kiitos silti.

4. Sokar80

Sokar80 Regular member

Trophy Points:
    46
    Last edited: Jun 15, 2006
  5. Sokar80

Sokar80 Regular member

Trophy Points:
    46
    hups vastaus unohto

[bold]tätä en ole ikinä tehnyt mutta olen kuulut että näin se menee[/bold]
    ensin lataa toi Any DVD linkistä se on hyvin yksin kertainen ohjelma kun sun koneessa on toi Sly soft ladattu niin kun laitat vaikka vuokra\osto DVD sisään dvd asemaan se automaatiseti poistaa kaikki "käytön rajoitukset" ym alue koodit sitten ite käytän Nero 7 mutta se ei ole ilmainen mulla tuli näyttiksen mukana ainakin nerossa se pakkaa esim 8,5g dvd 4,8g DVD levylle sopivaksi parilla hiiren klikkauksella ja sitten vain laitat tyhjän DVD jolle poltaa "varmuus kopio" omasta DVD:eestä itellä Plextor DVD-RW eikä ole ollut mitään ongelmia edes erillisen pöytä DVD soitimen kassa kun katsoo leffaaa

6. Hattis

Hattis Member

Trophy Points:
    16
    Juup. Kiitoksia, kiitoksia. Jos ongelmia ilmenee, niin voinkin yhdeltä tuttavaltani kysyä ettei tänne minun tarvitse tulla marisemaan.

7. Hattis

Hattis Member

Trophy Points:
    16
    Anteeksi tuplaposti, mutta voiko poltetusta DVD:stä tuolla AnyDVD:llä poistaa nuo aluekoodit yms? (Kun jos jonkun leffan esim. lataa netistä, niin miten siitä saa aluekoodin yms. pois? Ennen DVD:lle polttoa vai sitten kun leffa on DVD:lle poltettu?)

8. Sokar80

Sokar80 Regular member

Trophy Points:
    46
    eiköhän kaikki tai 99,99% netti leffoista ole jo ripattu tai muuten vaapa leffa
    eihän se anttilastakaan ostettu ole muuta kuin poltettu DVD kopio johon valmistaja on vain lisännyt ton alue koodin ja jotain kopion esto juttuja kyllä pitäisi ANY DVD poistaa kaikista kaikki "turhat" pois

eli esim suomen Sandrew Metronome\universal ym saavat yhen Master kopion emo yhtioltä ja sitten ostavat vaikka 10 000 kopio oikeuden sitten lähettävät suomeessa olevaan tehtaaseen sen masterin josta tehdään perus myyti DVD levyjä

Share This Page