Miten tässä pitäisi toimia?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by miksu1997, Oct 21, 2011.

  1. miksu1997

    miksu1997 Member

    Joined:
    Jun 6, 2011
    Messages:
    87
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Okei, eli siis minulla on saunalahti nopsa + huawei nettitikku e367. joka on siis niin syvältä yrittää mennä nettiin niin voihan toi yhteys ohjelma sanoa että 100% signaalit mutta ei toimi. parhaimmillaan 2 min ja sit taas pyörittää ja ei lataa sivua. No alkoi pikku hiljaa ärsyttämään. soitin saunalahdelle ja sanoivat että irtsanominen voisi onnistua. Sitten yritin tilata kiinteää laajakaistaa soneralta. netti sanoi että saa kiinteän laajakaistan. Tilasin. no ei kestänyt kuin pari tuntia kun tuli viesti että valittua palvelua ei ole saatavana. Soiteettiin asiakaspalveluun ja sanoivat etteivä saa enää myydä laajakaista palvelua. Syynä on kohta tuleva valokuitu johon liittymis maksu on sellanen 600€. Miten pitäisi toimia. en turhasta nettiyhteydestä maksa. olen kokeillut Saunalahden, soneran ja dna mokkuloita mutta mikään ei kuulu. synä on meidän lähellä oleva harju ja nettitikku ei osaa yhdistää 1 km päässä olevaan mastoon vaan yhdistään 10 km päähän. Eli ainut mahdollisuus on kiinteä laajakaista. meidän keski määräinen nopeus on 50/KILOTAVUA SIIS KILOTAVUA EI MB. eikös kaikilla operaattoreilla ole velvoite jakaa 1 mb nopeus kohtuu hintaan. Eli kiitos jo vastauksista. Ps nettitikku on kertaalleen vaihdettu.
     
    Last edited: Oct 21, 2011
  2. ugge

    ugge Regular member

    Joined:
    Nov 20, 2007
    Messages:
    1,146
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    48
    Suunta-antenni voisi olla ratkaisu ongelmiisi.
    TÄÄLTÄ olen itse tilannut muutaman suunta-antennin, hinta/laatu on priimaa.
     

Share This Page