Nyt jos joku jaksaa kertoa juurta jaksain,miten saan liitettyä tekstityksen leffaan? Koneelle on jo tallennettu molemmat.Näen ne ffdshowin avulla media playerillä,mutta en millään onnistu saamaan niitä dvd:lle toimimaan. Mulla on normi dvd-karaoke-soitin,joka poltettuja levyjä toistaa,mutta ei niin älykäs,että erikseen levylle tallettuna yhdistäisi ne. Miljoona kiitosta sille,joka haluaa auttaa aloittelijaa
Jatkan vielä. Olen siis lukenut aiemmat viestiketjut aiheesta.Olen myös laittanut avin ja subin samannimisinä ja samaan kansioon.Silti ei toimi.Leffa kyl näkyy,mut tekstiä siinä ei ole.
Ja vielä... Yli vuorokauden yrittäneenä...onnistuin sitten viimein...vaikkei kukaan viestiin vastannutkaan Ihan tyhmä olo on. En tajunnu,ett pitää kansio tallentaa levylle ja kansiossa saa olla vain se leffa ja subit. Mutta kuinka olenkaan ylpeä,että osasin itse
Saman ongelman kanssa pähkäilen minäkin. Voitko ystävällisesti antaa selkeät ohjeet asiaan. Aloitin uuden ketjun Avista DVD, mutta en ole vielä saanut ratkaisevaa vastausta. Kiitos avusta jo etukäteen.