eli en osaa laittaa elokuviin tekstejä ku meen siihen polttoohjelmaan niin siälä on osioita missä on esmin:tekstit,tehosteet,videoraita,audio1,audio2 ja kun tohon tekstit kohdan päälle menee hiirellä niin se laittaa siihen että liitä tekstit tähän vetämällä yllä olevasta kohdenäkymästä ja kun yritän vetämällä laittaaa niitä työ pöydästä niin ei onnistu
jos tarkoitus on lisätä avi.n tekstit dvd:ksi polton yhteydessä seonnistuu se Nero vision :lla automaatisesti
Itselläni sama ongelma. Nero Vision ei lisää ainakaan automaattisesti tekstityksä. Minulla tekstitykset srt-tiedostoina, pitääkö ne muuttaa muunlaisiksi? Itse en ainakaa oppaat osioista tullut yhtään viisammaaksi.
Nero Vision Express 2 on kai viimeinen versio millä saa tekstit dvd:lle,jostain syystä 3.s versio ei käytä ffdshow video decoderia Mikäli haluaa ainostaan polttaa tekstit ilman menuja dvd:lle, onnistuu se helposti ohjelmilla : dvdSanta tai WinAVI
Kyllä se onnistuu Visionin uudemmillakin versioilla,vaatii vain pientä kikkailua.Homma on näilläkin sivuilla selitetty miljoona kertaa,eli etsivä löytää.
tietenkin se onnistuu monellakin softalla,mutta dvdSanta :lla tai WinAVI :lla se ei vaadi minkäänlaista kikkailua
no otin tuosta vähän selvää eikä Nero 8:lla onnistu millään vaikka kuinka "kikkailee" tai "etsii" eli kertoo vaan missä se on "selitetty miljoona kertaa"
Itse latasin eilen dvdSanta, mutta jostain syystä kesken muutoskoodausta, ilman mitään erillistä ilmoitusta virheestä, ohjelma vain menee pois päältä ja katoaa työpöydältä. Muille sattunut samanlaista?
Niin,siis puhuin Nerosta,en muista softista.Eli neron tiedosto xx.yyy pitää korvata tiedostolla aa.bbb.En muista tiedostojen nimiä,ja kun en ole kotosalla,niin en voi edes tsekata.
Jos viitsisit katsoa mitä tiedostoja pitää Nerossa muutella, koska jostain syystä tykkään Neron käyttösysteemistä ja sitä mielelläni käyttäisin!?