miten tekstit elokuviin nerolla?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by joku999, Mar 6, 2008.

1. joku999

joku999 Member

Trophy Points:
    16
    eli en osaa laittaa elokuviin tekstejä ku meen siihen polttoohjelmaan niin siälä on osioita missä on esmin:tekstit,tehosteet,videoraita,audio1,audio2 ja kun tohon tekstit kohdan päälle menee hiirellä niin se laittaa siihen että liitä tekstit tähän vetämällä yllä olevasta kohdenäkymästä ja kun yritän vetämällä laittaaa niitä työ pöydästä niin ei onnistu

2. merikotka

merikotka Member

Trophy Points:
    10
    En ole ihan varma, mutta muistaakseni Oppaat osiossa on ohjeet miten se tehdään.

3. skyrben

skyrben Guest

jos tarkoitus on lisätä avi.n tekstit dvd:ksi polton yhteydessä seonnistuu se Nero vision :lla automaatisesti

4. joku999

joku999 Member

Trophy Points:
    16
    joo täytyy lukee ohjeita ja kokeilla :D

5. tonkos

tonkos Guest

Itselläni sama ongelma. Nero Vision ei lisää ainakaan automaattisesti tekstityksä. Minulla tekstitykset srt-tiedostoina, pitääkö ne muuttaa muunlaisiksi? Itse en ainakaa oppaat osioista tullut yhtään viisammaaksi.

6. skyrben

skyrben Guest

Nero Vision Express 2 on kai viimeinen versio millä saa tekstit dvd:lle,jostain syystä 3.s versio ei käytä ffdshow video decoderia
    Mikäli haluaa ainostaan polttaa tekstit ilman menuja dvd:lle, onnistuu se helposti ohjelmilla : dvdSanta tai WinAVI

7. ricardo

ricardo Guest

Kyllä se onnistuu Visionin uudemmillakin versioilla,vaatii vain pientä kikkailua.Homma on näilläkin sivuilla selitetty miljoona kertaa,eli etsivä löytää.

8. skyrben

skyrben Guest

tietenkin se onnistuu monellakin softalla,mutta dvdSanta :lla tai WinAVI :lla se ei vaadi minkäänlaista kikkailua

9. skyrben

skyrben Guest

no otin tuosta vähän selvää eikä Nero 8:lla onnistu millään vaikka kuinka "kikkailee" tai "etsii" eli kertoo vaan missä se on "selitetty miljoona kertaa"

10. tonkos

tonkos Guest

Itse latasin eilen dvdSanta, mutta jostain syystä kesken muutoskoodausta, ilman mitään erillistä ilmoitusta virheestä, ohjelma vain menee pois päältä ja katoaa työpöydältä. Muille sattunut samanlaista?

11. skyrben

skyrben Guest

jep, mulle kävi samalla lailla.Poistin sen,asensin uudelleen ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia.

12. ricardo

ricardo Guest

Niin,siis puhuin Nerosta,en muista softista.Eli neron tiedosto xx.yyy pitää korvata tiedostolla aa.bbb.En muista tiedostojen nimiä,ja kun en ole kotosalla,niin en voi edes tsekata.

13. tonkos

tonkos Guest

Jos viitsisit katsoa mitä tiedostoja pitää Nerossa muutella, koska jostain syystä tykkään Neron käyttösysteemistä ja sitä mielelläni käyttäisin!?

Share This Page