Miten Topfieldin .rec tiedostot aviksi?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Lautsa, Nov 4, 2008.

1. Lautsa

Lautsa Regular member

Trophy Points:
    26
    Topfieldillä kun on tallentanut ohjelman ja siirtänyt läppäriin niin se tulee .rec muodossa. Vlc-playerillä sitä pystyy läppärissä katsomaan, mutta kun minun pitäisi siirtää se minun mp4 soittimeen niin ei enää hymyilytä.

Eli miten saan .rec tiedoston muunnettua .avi muotoon?

2. arskaxx

arskaxx Active member

Trophy Points:
    66
  3. Hizmi

Hizmi Member

Trophy Points:
    16
    Rohkenisimpa uskaliaasti jopa väittää, että jos vasemmala takasilimällä mulukaiset siihen manuaaliin, siinä saatetaan jopa kertoa tämäkin mieltä askarruttava asia. Ihan muutevvaa. Kun et tarkemmin kertonu ??

4. jawa75

jawa75 Regular member

Trophy Points:
    26
    Minäpä uskalsin laittaa tuohon hakukohtaan "topfield avi" tekstin ja katsos vaan löyty melko monta ketjua joissa sama ongelma on ratkaistu. Hiukan omaa yritystä ja hakua kehiin.

5. Lautsa

Lautsa Regular member

Trophy Points:
    26
    MIKÄ IHME TEITÄ VAIVAA??

Ensinnäkin Topfieldin ohjeissa ei todellakaan ole mitään rec-tiedostojen muuttamisesta avi-muotoon.
    Ja mp4 soittimeni ostin Hong Kongista, mukana tulleessa ohjelappusessa ei myöskään kerrota mitään rec-tiedostojen muuttamisesta avi-muotoon.

Ja toiseksi etsiskelin tällä sivustolla 45minuuttia vastausta ennenkuin laitoin uuden viestiketjun. Noilla hakusanoilla ei todellakaan löytynyt apua ongelmaani. Monien muiden tiedostojen muuttamista aviin, tai dvd:n muuttamista aviin, tai tekstityksien lisäämistä löytyi vaikka kuinka paljon.

Ja lopuksi Kiitos arskaxxille joka todella auttoi ongelmaani!! Nyt homma toimii.

6. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Trophy Points:
    66
  7. jawa75

jawa75 Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse kyllä onnistuin juurikin noilla ohjeilla mitä tuossa mainostettiin ja ne tulevat vaihtoehtona 2. hakutuloksissa. Ja jos kyseiset hakusanat heittää googleen niin 3. hakutuloksessa kerrotaan jo hyvinkin tarkkaan ja on valmiit latauslinkit ohjelmille. Mutta anteeksi kovasti jos oli töykeä.

8. Lautsa

Lautsa Regular member

Trophy Points:
    26
    Hausta löytyy toisena vaihtoehtona juuri minun aloittamani ketju. Et kai juuri sitä tarkoita???

Ja googlesta kolmantena löytyy ohjeet joissa rec muutettiin ensin kahteen eri muotoon ja sitten vasta aviin. Ja nopealla lukemisella siinäkin taisi olla jotain ongelmia.. Minä kysyin miten saa suoraan recistä aviin.

9. Hizmi

Hizmi Member

Trophy Points:
    16
    Jup!
    Lautsa! Vastaan JUURI SINULLE. Ei meillä ..njet proplema. Onkos itelläs
    pipo ollu pakastees.??`??

10. Hizmi

Hizmi Member

Trophy Points:
    16
    Ajattelit sitte saavas se Suomessa toimimaan...??? Et sitte yhtään tuumannu ??? Honkakoskelta?

11. EeroKakko

EeroKakko Active member

Trophy Points:
    66
    Ilmeisesti sai

Share This Page