Olen siis tehnyt videoita Windows Movie Maker -ohjelmalla, mutta en saa niitä Youtubeen. Tiedostojen ei pitäisi olla liian suuria tai pitkiä. Kun yritän ladata videota Youtubeen, se latautuu, mutta lopulta tulee ilmoitus "Failed (invalid file format)". Mitä siis teen?
Tiedosto saa olla korkeintaan 100 megaa tai 10 minuuttia pitkä. Ja videon muoto voi olla: .WMV, .AVI, .MOV, and .MPG. Viittaisi siihen, että sinulla on väärä formaatti videossasi, mitä yrität uploadata.
Ei ole omia videokamera otoksia, lähinnä kuvia. Muutama netistä ladattu videonpätkä. Tiedoston nimen perään tulee .MSWMM, en kylläkään ole varma kysyttiinkö nyt sitä. En ole näihin asioihin oikein perehtynyt
avaahan se windows movie makerilla, jolla olet sen tehnytkin. Ota sieltä renderöi tiedosto-valikosta. Tai joku tuollainen. Tai sitten vasemmasta palkista osaat varmasti itsekin päätellä.
En olisi käyttänyt sitä sanaa, jos olisin muistanut sanasta suomenkielisemmän version. Joku voi auttaa, minulla ei ole tässä koneessa movie makeria.
Rendering En löytänyt minäkään muuta kuin tämän Rendering,joka on jotain.Kuten tulkkaus tai käännös,teknisesti joku muunto?
No siis sehän "tekee" sen videon valmiiksi, renderöi. Ei sille sen parempaa sanaa ole. Ja samalla konvertoi sen, eli muuntaa tiettyyn formaattiin.
Eli ilmeisesti se formaatti on väärä. Miten se siis muutetaan semmoiseen muotoon että se näkyy Youtubessa? En löytänyt renderöi, rendering tai mitään vastaavaa Movie Makerista, minulla se on suomenkielinen.
no entä se vasemmassa reunassa oleva palkki, siellähän on joku vaihtoehto siihen. Tai jos ei muuta keksitä, voit luetella ne tiedosto-valikon optiot tai ottaa kuvankaappaus siitä.
Movie makerin toinen rivi ylhäältä alas ja kuudes ikoni oikealle,tämän alta löydät ohjeet kuinka tallennat ja esittelet videon Web:illä.Näin ainakin versiossa 5.1 vaikkakin ei Suomeksi.Luulisi olevan kuitenkin sama vain eri kieli. Löysin youtuben supportin koeta jos on apua siellä oli kuitenkin teksti "sinun videosi"ehkä myös miten sen sinne tallennat. http://www.google.com/support/youtube/?hl=en_US