Näytönohjain on Nvidia Geforce 7600 GS (512 MB). Olen yhdistänyt tietsikasta S-video -johdon telkkariin (Samsung 37" LCD). Videonkatseluohjelmansa käytän VLC Media Playeriä. Tietsikan näytöllä minulla on resoluutiona 1600x900 ja TV:ssä 1024x768. Olen säätänyt NVidian ohjauspaneelissa näytön asetuksiksi Dualview. Voin katsoa elokuvaa TV:ltä siten, että avattuani elokuvan siirrän sen tietsikan näytöllä oikean reunan ylitse, jolloin se siirtyy TV:n näytölle. Tämän jälkeen mediasoittimen kuvakkeessa alapalkissa painan hiiren kakkosnäppäintä ja valitsen "Suurenna", jolloin voin katsoa elokuvaa koko näytön suuruisena TV:ltä mediasoittimen ikkunasta, eli siinä näkyy mediasoittimen ylä- ja alapalkit. Fullscreen-muodossa näkyy vain elokuva, ei mitään muuta ja haluaisin saada sen. Olen yrittänyt keksiä, miten saisin sen, mutta en ole kovin hyvä tietsikalla enkä ymmärrä miten ratkaisisin tämän. En tiedä, miten pääsen painamaan mediasoitin-ikkunan päällä hiiren kakkosnäppäintä ja valitsemaan siten fullscreen-tilan, vai onko jokin muu reitti fullscreenin valitsemiseen? Kysymykseni vastaus voi olla tosi helppo ja valitan naiviuttani, mutta kun en yksinkertaisesti osaa ratkaista tätä niin pyydän teidän apuanne. Toivottavasti saan vastauksen yksinkertaisena ja selvänä, kiitos. Olen myös kokeillut elokuvan katsomista kloonina. Tällöin saan fullscreenin päälle, koska elokuva näkyy myös tietsikan näytössä, mutta koska tietsikan näytössä on eri resoluutio kuin tv:ssä, elokuvasta näkyy vain osa tv:ssä (ehkä n. puolet). Mikä tähän ratkaisuksi? TV-out -oppaassa on maininta "Jos kloonattavan näytön resoluutio on isompi kuin 1024x768 näkyy TV:ssä vain osa kuvasta ja kuvaa panoroidaan hiiren mukaan." Mitä tämä tarkoittaa? Mitä hiirellä pitäisi tehdä, jotta elokuvan näkee? Vai onko näin, että sekä näytössä että tv:ssä pitää olla sama resoluutio, jotta tv:stä näkyy koko elokuva? Mulla on aiemmin ollut Ati Radeon -näytönohjain ja kun siellä valikoi kloonin ja theater moden, homma pelasi, mutta tällä Nvidialla on erilaista. (En silti ole varma siitä, oliko silloin näytössä ja tv:ssä eri resoluutiot kuten nyt on.) Kysymykseni saattavat olla naiveja, mutta kun en ymmärrä niin ajattelin kyvyä viisaammilta. Kiitos jo etukäteen!