Miten Win 7:ssa saa sovelluksen aukeamaan automaattisesti järjestelmänvalvojana?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by daolpu, Feb 22, 2012.

  1. daolpu

    daolpu Regular member

    Joined:
    Jul 3, 2011
    Messages:
    510
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eli ongelma on juuri tämä. Tiedän sen, että järjestelmänvalvojana voi laittaa normaalit sovellukset aukeamaan automaattisesti, mutta haluaisin Tehtävienhallinnan aukeavan itsestään järjestelmänvalvojana.

    Ja siinähän se onglema onkin, kun katson taskmgr.exe tiedoston yhteensopivuus -valikkoa, sieltä ei voi valita mitään koska windows sanoo sen olevan Windowsin osa.
     
  2. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Joined:
    Sep 22, 2005
    Messages:
    5,093
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    118
    No voit esim. luoda uuden pikakuvakkeen ja korottaa sen oikeudet ominaisuuksista. Itse kyllä tutustuisin Process Exploreriin :)
     
  3. daolpu

    daolpu Regular member

    Joined:
    Jul 3, 2011
    Messages:
    510
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kokeilinkin jo sitä pikakuvaketta ennen, mutta ei siltikään auttanut asiaan yhtään. Samaa sanoo oli sitten pikakuvake tai ei.
     
  4. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Joined:
    Sep 22, 2005
    Messages:
    5,093
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    118
    Erikoista, ei minulla vaan. Mites, jos luot ihan alusta alken itse, eli työpöydällä hiiren kakkospainikkeella Uusi/Pikakuvake, komennoksi %WINDIR%\System32\taskmgr.exe jne.

    Käytätkö Windowsia normaalilta tililtä vai järjestelmänvalvojan tililtä? Entä onko UAC suljettu (toivottavasti ei)?
     

Share This Page