Hei, en saa yhdistettyä ps3 nettiin.. mut voiskosen silleen yhdistää et laittaa ethernet kaapelin tietokoneeseen js ja toisen pään ps3:seen koneessa on nettitikku voisiko se sillä mennä , mutta jos ei mene antakaa lisää neuvoja???
Ja sinä voisit olla kirjoittamatta jos ei apua heru sinulta kun joku kysyy ystävällisesti, on se kumma kun järki ei pelaa. Joo mutta offtopicista aiheeseen niin en ole varma onnistuuko tuo kaapelin veto pleikkarista tietokoneeseen jos koneelta laittaisi yhteyden siltauksen tai jotain mutta tuosta nettitikusta olisin lukeneeni joltain muulta, joka yhdisti pleikkarinsa nettiin tikun avulla ja oli päivittämässä jotain mitä en muista, niin oli jäätävän hidasta ja jopa yhteys ei meinaa pelata kun katkeaa usein ja joutuu yhdistää uudelleen. Tiedä sitten mutta muistelisin tällaista.
No minulla on usb mokkula koneessa ja olen jakanut nettiyhteyden vistalla PS3:selle.Hyvin toimii muuten,mutta nettipelaaminen jämppii. Lyhyesti: Tikku koneeseen --> Jaa yhteys --> ethernet piuha tietokoneesta PS3 --> Nettiin.
Vaikka en omistakkaan Tikkua kun mulla on laajakaista modeemi wlan:lla mutta kun yritin yhdistää windows seiskalla pleikkari kakkoseen joskus kannettavallani tuolla kaapelilla kytkemällä koneelta yhteyden siltaus päälle niin se ei onnistunutkaan, paitsi minun entisellä läppärillä missä oli xp käyttis. Omituista ettei onnistu sen kautta enään antaa nettiä vaikka kuinka yritin kytkytellä.
Lue ohjeeni: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-204/ps3_mokkulalla_nettiin-860805/ en ota sitten mitään vastuuta itsellä toimi näin.