miten yhdistän ps3 nettiin????

Discussion in 'PS3' started by sisanko, Jun 21, 2010.

  1. sisanko

    sisanko Member

    Joined:
    Jun 21, 2010
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Hei, en saa yhdistettyä ps3 nettiin.. mut voiskosen silleen yhdistää et laittaa ethernet kaapelin tietokoneeseen js ja toisen pään ps3:seen koneessa on nettitikku voisiko se sillä mennä , mutta jos ei mene antakaa lisää neuvoja???
     
  2. jvarjus

    jvarjus Regular member

    Joined:
    Dec 20, 2005
    Messages:
    100
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ja sinä voisit olla kirjoittamatta jos ei apua heru sinulta kun joku kysyy ystävällisesti, on se kumma kun järki ei pelaa. Joo mutta offtopicista aiheeseen niin en ole varma onnistuuko tuo kaapelin veto pleikkarista tietokoneeseen jos koneelta laittaisi yhteyden siltauksen tai jotain mutta tuosta nettitikusta olisin lukeneeni joltain muulta, joka yhdisti pleikkarinsa nettiin tikun avulla ja oli päivittämässä jotain mitä en muista, niin oli jäätävän hidasta ja jopa yhteys ei meinaa pelata kun katkeaa usein ja joutuu yhdistää uudelleen. Tiedä sitten mutta muistelisin tällaista.
     
  3. walkC

    walkC Member

    Joined:
    Mar 7, 2010
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    No minulla on usb mokkula koneessa ja olen jakanut nettiyhteyden vistalla PS3:selle.Hyvin toimii muuten,mutta nettipelaaminen jämppii. Lyhyesti: Tikku koneeseen --> Jaa yhteys --> ethernet piuha tietokoneesta PS3 --> Nettiin.
     
  4. jvarjus

    jvarjus Regular member

    Joined:
    Dec 20, 2005
    Messages:
    100
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Vaikka en omistakkaan Tikkua kun mulla on laajakaista modeemi wlan:lla mutta kun yritin yhdistää windows seiskalla pleikkari kakkoseen joskus kannettavallani tuolla kaapelilla kytkemällä koneelta yhteyden siltaus päälle niin se ei onnistunutkaan, paitsi minun entisellä läppärillä missä oli xp käyttis. Omituista ettei onnistu sen kautta enään antaa nettiä vaikka kuinka yritin kytkytellä.
     
  5. Lekale20

    Lekale20 Regular member

    Joined:
    Jul 27, 2010
    Messages:
    123
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26

Share This Page