Miten?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by maze_, Oct 31, 2004.

  1. maze_

    maze_ Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Aina kun menen nettiin, niin minulle tulee alas aina semmoinen palkki. Siinä palkissa on jotain mitä voi etsiä netistä, ja kohtia kun klikkaa, niin saa 1000 mainosta ja pääsee jonnekki nettisivulle (Search the Web). Saman ohjelman ansiosta ylös tuli palkki, jos halusi etsiä netistä jotain... Sen sain jotenkin pois. Tämä paska mikä minulla on niin lähettelee trojaneja, mutta kiitos viirusohjelmien, ne lähtee samantien pois. Se kerkiää muuttaa kotisivu osotteen ( Search the Web, jos on tuttu) ja luo suosikit kansioon 5 erikansiota, jossa on linkkejä samaan sivustoon. Samoja linkkejä tulee myös työpöydälle. Oon yrittäny poistaa sitä tosissaan mutta ei hajuakaan miten voin tehdä sen. Epäilen että koneella on joku tiedosto joka tekee tätä hommelia mutta mikä?

    En tiedä onko tämä ylipäätäsä omassa osastossaan, mutta jos jollain on ollut kokemusta tästä niin miten sen saa pois?
     
  2. gerbiili

    gerbiili Active member

    Joined:
    Aug 7, 2004
    Messages:
    1,848
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
  3. maze_

    maze_ Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tuossa keskustelu alueella mistä katoin ja sielä oli semmonen linkki mistä saa poistettua sen paskan... Se toimi´, mutta kun koneella on 3 eri käyttäjaa. Se lähtee yhdeltä aina pois ja tulee kaille muille jne... Ois kiva jos se ei tulisi ikänä muillekkaan ja eikä olisi tässä koneessa enää ikinä!!!!
     
    Last edited: Nov 1, 2004
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    älkää käyttäkö IE:tä, mozilla firefox:issa ja opera:ssa kun noita adware/spyware ongelmia ei ole(ellei ole sitten joku pakottava tarve tehdä jotain järjenvastaista, kuten käyttää kazaa:ta =).
     
  5. anatemus

    anatemus Regular member

    Joined:
    Mar 11, 2002
    Messages:
    472
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26

Share This Page